מילצ'ן אישר את עדות קליין, הפרקליטות תבקש שיעיד בווידאו

לאחר שצוות מטעם הפרקליטות חזר מפגישה עם המיליארדר, העבירה הפרקליטות לצוות ההגנה של בנימין נתניהו עדכון על מצבו הבריאותי של מילצ'ן - שכולל בעיות בריאותיות רבות ובעקבות כך יבקשו בפרקליטות שיעיד מרחוק. כמו כן, מילצ'ן ונציגי הפרקליטות שוחחו על תוכן עדותו - שמחזק את עדותה של עוזרתו האישית

זמן צפייה: 01:10

פרסום ראשון: לאחר שצוות מטעם הפרקליטות חזר מפגישה עם המיליארדר ארנון מילצ'ן, כפי שנחשף בחדשות 13, העבירה היום (רביעי) הפרקליטות לצוות ההגנה של בנימין נתניהו עדכון על מצבו הבריאותי של מילצ'ן - שכולל בעיות בריאותיות רבות.

בעקבות מצבו הרפואי, מתכוונים בפרקליטות להגיש לבית המשפט בקשה להעיד את מילצ'ן בווידאו. בנוסף, במהלך הפגישה עם נציגי הפרקליטות - שכלל את ליאת בן ארי וצוות תיק 1000 - דיברו הצדדים גם על חלק מתוכן עדותו המתוכננת של המיליאדר, שמאשר את עדותה של הדס קליין.

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעבר, פורסם בחדשות 13 כי בפרקליטות חוששים שמא מילצ'ן בכלל לא יעיד במשפט נתניהו. לא זו בלבד, בפרקליטות חוששים מכך שמילצ'ן, שנחשף למסע ההכפשה אותו חוותה העוזרת האישית שלו הדס קליין, בעת שהעידה במשפט - יעדיף להימנע ממתן עדות מחשש שהוא יאלץ לעבור את אותו מסע.

כאמור, בפרקליטות רוצים לוודא שהוא יעיד, כמו גם לוודא את מצבו הרפואי - זאת מטרתם העיקרית. אם הוא יגיד להם שהוא מוכן להעיד בקרוב, ייתכן ונציגי הפרקליטות יחלו בתהליך רענון העדות שלו, וברגע שהוא יהיה מוכן - תתחיל עדותו במשפט. הצפי הוא שזה יקרה בחודשים הקרובים.