עדות ניר חפץ: כך הזוג נתניהו התחמק מתשלום ארוחה במאה אלף שקל

עד המדינה סיפר כי בנסיעה ממלכתית למוסקבה, הזוג נתניהו סעד עם ר"מ יוון ואשתו. בתום הארוחה שכללה סיגרים, קוויאר ויין יקר – רה"מ החליף את החשבון עם ידידו המיליארדר שסעד בשולחן הסמוך

זמן צפייה: 02:47

במסגרת עדותו במשטרה של ניר חפץ, עד המדינה ויועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא סיפר כיצד חמקו הזוג נתניהו מתשלום חשבון במסעדה בסך 24 אלף דולרים. כך פורסם היום (חמישי) בחדשות 13.

חפץ סיפר כי "בפברואר 2010 היתה נסיעה ממלכתית למוסקבה. ראש הממשלה ורעייתו יצאו למסעדה ומי שיצא איתם זה ראש מערך הסיורים גיל שפר וראש אגף קשרי חוץ במשרד ראש הממשלה. כשנתניהו ושרה חזרו, רה"מ הראה לי בסוויטה שלו במלון קבלה שאני לא זוכר את הסכום שלה, אבל נדמה לי שזה היה כ-800 דולרים".

הוא אמר לי 'תראה, אומרים עליי שאני לא משלם במסעדות והנה שילמתי על הארוחה שלי'", סיפר חפץ. "אחר כך סיפרתי את זה לגיל שפר, והוא הסתלבט עליי על תמימותי וסיפר לי את סיפור שהדהים אותי, שפעם ראשונה שנתקלתי בדבר כזה".

לכתבות נוספות בנושא >> 

ניר חפץ הגיש תביעה נגד יאיר נתניהו בסך חצי מיליון שקלים

"פרסום זדוני": חפץ תבע את אוחנה וברדוגו על סך חצי מיליון שקל

ניר חפץ בצאתו מביהמ"ש: "עדותי אמת מזוקקת; אני משלם מחיר כבד"

בני הזוג נתניהו וניר חפץ
בני הזוג נתניהו וניר חפץ | צילום: רויטרס

"שפר סיפר לי שבמסעדה הגיעו בצורה לא מתוכננת ראש ממשלת יוון ורעייתו והצטרפו לנתניהו ושרה לשולחן", המשיך חפץ, "הוא סיפר שבמהלך הערב הזה הם השתוללו בהזמנה של סיגרים ויין יקר. הוא סיפר שעל חלק מהמנות גירדו להם זהב וששרה יצאה משם עם ק"ג של צנצנת קוויאר מאוד מאוד יקר".

"הוא סיפר שהוא (גיל) ועוד מיליארדר ישבו שולחן סמוך והזמינו רק דג. ובסוף הארוחה הם החליפו את החשבונות עם הזוג נתניהו. והוא סיפר שכשהגיע החשבון לשולחן של נתניהו הוא שלח אליהם כדי שהם ישלמו. הוא ממש ראה למול עיניו משכנתא קטנה, 24 אלף דולרים ושזה הדהים אותו. אני הייתי בשוק מזה, 24 אלף דולרים - זה מאה אלף שקלים. ארוחה שמישהו אחר שילם", כך העיד במשטרה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "עוד סיפור הזוי, מסולף ומצוץ מהאצבע שמטרתו לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובליכוד ערב בחירות. אבל זה לא יעזור לאף אחד, הליכודניקים כבר מבינים שאנחנו שני מנדטים מהניצחון, והם יגיעו להצביע".

כחול לבן הגיבה לפרסום ומסרה כי: "סל מזון שנתי של משפחה עם שני ילדים בת"א הוא כ-27,000 שקלים. ארוחה אחת של ראש ממשלת ישראל ורעייתו - כמאה אלף שקלים. מה הפלא ששר האוצר המיועד של הליכוד לא יודע את מחיר כיכר לחם, ושחברי מפלגתו מציעים למפוטרי תעשייה לשטוף כלים?".