התלונה החדשה של ניר חפץ: "ערערו אותי בפירוק המשפחה"

פרסום ראשון: אחרי שסיים למסור את עדותו במשפט נתניהו, יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר החליט להגיש תלונה במח"ש נגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך וחוקריו בתיק 4000. "במשטרה ובפרקליטות נערכה ישיבה שכל מטרתה הייתה לערער את ניר חפץ"

זמן צפייה: 01:17

פרסום ראשון: אחרי שסיים למסור את עדותו במשפט נתניהו, יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר ניר חפץ החליט להגיש תלונה במחלקת לחקירות שוטרים נגד מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך וחוקריו בתיק 4000, כך פורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית.

לדבריו של חפץ, הגיע אליו מידע כי במשטרה ובפרקליטות נערכה ישיבה שכל מטרתה הייתה "לערער את ניר חפץ". מה שמניע כעת את חפץ היא עדותו של החוקר שלו בתיק ניר שוורץ, בדיון שהתקיים בדלתיים סגורות. חפץ שלח מסרון חריף: "מקווה שכשאתה מול המראה - אתה מתבייש".

Vaibub
המפכ''ל לשעבר, רוני אלשיך | צילום: חדשות 13

עורך דינו של חפץ, אילן סופר, אמור לפנות לראש מח"ש ולקבוע איתה פגישה, שבה חפץ ימסור את תלונתו, בעיקר בכל מה שקשור לתרגיל החקירה שעשו לו עם האישה המקורבת אליו. בתלונה הוא יטען בין היתר כי הוציאו את אותה אישה מהבית, עיכבו אותה לחקירה בניגוד לחוק והחרימו לה את הטלפון.

בנוסף יטען חפץ כי איימו עליו שיפרקו את המשפחה שלו, וכן כי הרעיבו אותו, שתלו לו פשפשים בשמיכות, ומנעו ממנו טיפול רפואי. "מדובר בלחצים בלתי חוקיים פלוס האיום לפרק את המשפחה שלי", אמר חפץ למקורביו והוסיף: "רציתי לבוא נקי לגמרי לעדות בבית המשפט. אני רוצה שהאמת לגבי האמצעים העבריינים שהופעלו עליי ייחשפו ושהאחראים יועמדו לדין".