משפט נתניהו: הפרקליטות מבקשת להוסיף 3 עדי תביעה לתיק 1000

בעקבות עדותה של הדס קליין בעניין הצמיד שקיבלה שרה נתניהו ומתנות אחרות שביקש הזוג נתניהו ממילצ'ן ופאקר, החליטה הפרקליטות לבקש להוסיף בין היתר את בתו של מילצ'ן ועוזרו של פאקר, שכבר מסרו בהשלמת החקירה גרסאות הנוגעות למתן טובות הנאה לנתניהו ורעייתו

Whatsapp Image 2022 03 27 At 0
בנימין נתניהו בבית המשפט | צילום: רויטרס

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה להוספת שלושה עדים לרשימת עדי התביעה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הנוגעים לתיק 1,000,  ללא שינוי בתוכן כתב האישום.  העדים המבוקשים הם אלינור מילצ'ן, בתו של ארנון מילצ'ן, איאן מוריס, עוזרו האישי של ג'יימס פאקר, וענבר בלנקמן, עובדת שירות לקוחות ברשת התכשיטים "כפריס", בה נקנה הצמיד שרכש פאקר לשרה נתניהו.

הבקשה להוספת העדים מגיעה על רקע הפניה בחודש אוקטובר האחרון של עדת התביעה הדס קליין לצוות התביעה, שביקשה למסור מידע רלוונטי חדש בנוגע לתיק 1000, שלא היה ידוע לתביעה קודם לכן.

היועץ המשפטי לממשלה דאז אישר לגבות מקליין הודעה משלימה במשטרה, ולגבות בהמשך לכך גרסאות של מספר עדים נוספים. שלושת העדים מסרו בהשלמת החקירה גרסאות הנוגעות למתן טובות הנאה לנתניהו ולרעייתו על ידי אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, שאינם מופיעים ברשימת עדי התביעה. עם זאת, הוספת העדים אינה מחייבת שהם אכן יעידו, אלא תאפשר לתביעה להביא את גרסתם בפני בית המשפט, ככל שהדבר יידרש.