בפרקליטות מרוצים מעדות ישועה: "הבהיר מי השתלט על אתר וואלה"

בעוד שצוות ההגנה טוען שתיק 4000 קרס, גורמים בפרקליטות מסרו כי הם שבעי רצון מעדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר, ומבטיחים: "העדים הבאים יספרו בדיוק על מה שעבר האתר בהתערבות רה"מ"

זמן צפייה: 00:29

גורמים בפרקליטות מסרו הערב (שישי) לחדשות 13 כי הם שבעי רצון מעדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה. לדבריהם, "ישועה הבהיר מי השתלט על אתר וואלה. הסנגורים נותנים דוגמא-שתיים לפוליטיקאים אחרים בעוד שלנתניהו יש מאות דוגמאות של התערבות. העדים הבאים, אנשי וואלה לשעבר, יוסיפו עוד ויספרו בדיוק על מה שעבר האתר בהתערבות ראש הממשלה".

מוקדם יותר השבוע עלה במהלך החקירה הנגדית של ישועה כי עמד לצד נתניהו כדי לפגוע בסיכויו של ראובן ריבלין להיבחר לנשיאות ב-2014. "היינו בקמפיין שלם כדי שריבלין לא יהיה נשיא, וזה לבקשת נתניהו", טען ישועה. נוסף על כך, ישועה ניסה, לדבריו, למנוע פרסום כתבות שליליות על המועמדת מול ריבלין באותו זמן, דליה איציק.

אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר
אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר | צילום: אורן בן חקון

לדברי ישועה, "ב-2014 איציק רצתה לרוץ לנשיאות וכתבה שלילית הייתה על הפרק". בשיחה שקיים עם העוזר שלה, אמר לו ישועה כי "יש לחצים אדירים להעלות עליה תחקירים. אני כרגע בולם. שרון שפורר ואלדד יניב יושבים על זה חזק".

פוליטיקאי נוסף אותו רצה ישועה לקדם, הוא יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. בשיחה שקיים עם עורך וואלה אבי אלקלעי במרץ 2015, העלה בפניו בקשה לרכך את הסיקור כלפי ליברמן. "תשתדל לא לפגוע בליברמן, הוא טען בצדק שאנחנו מכסחים אותו. אשמח לראות כותרות חיוביות מבחינתו".