משפט נתניהו: התקבלה בקשת הפרקליטות - הדיונים יתחדשו בספטמבר

השופטים נעתרו לבקשה, אשר נחשפה בחדשות 13, לדחות את הדיונים במשפטו של רה"מ לשעבר, זאת בשל "עניינים אישיים" של העד המרכזי אילן ישועה. הדיון שאמור היה להיערך בשלישי - יתקיים ב-13.9

ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא מאולם הדיונים בבית המשפט
ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא מאולם הדיונים בבית המשפט | צילום: אורן בן חקון

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: שופטי בית המשפט המחוזי קיבלו הערב (חמישי) את בקשת הדחייה של הפרקליטות במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ובשל כך - הדיונים בתיק יתחדשו רק בחודש ספטמבר. המדינה נימקה את בקשת הדחייה ב"עניינים אישיים" של העד המרכזי בתיק 4000 אילן ישועה.

הדיון הבא אמור היה להתקיים ביום רביעי, אך הערב, כאמור, הוא נדחה - וייערך רק ב-13 בספטמבר. יש לציין כי בית המשפט סירב לקיים דיונים במהלך הפגרה, שתחל בסוף חודש יולי ותסיים בספטמבר. זאת אומרת שעדות ישועה תימשך אחרי הפגרה, שכן נשארו חמישה דיונים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"התו השמח": סוכם המתווה שיאפשר קיום אירועים במקומות סגורים

שביתת עובדי המנהל והמשק תוקפא ל-45 ימים: הצדדים ינהלו מו"מ

יבוא מקביל ורגולציה אירופית: המהפכה של האוצר להוזלת עלויות

אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר, במהלך עדותו בבית המשפט
אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר, במהלך עדותו בבית המשפט | צילום: איור: ביאנה זקוטניק

כזכור, לפני כשבוע בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את בקשת הפרקליטות והחליט לדחות את משפט נתניהו בשבוע נוסף לתאריך 19 ביולי - יומיים לפני פגרת הקיץ. זאת, לאחר שהפרקליטות לא הספיקה להשלים את החיפוש אחר התכתבויות נוספות בנייד של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה עם בכירים ופוליטיקאים שונים, ולהעבירם לצוות ההגנה.

לפני כשבועיים, קיבל בית המשפט באופן חלקי את בקשת הפרקליטות והסכים לדחות את משפט נתניהו ל-12 ביולי. עם זאת, בניגוד להחלטתו הקודמת, הדיונים יימשכו עם עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר, ולא עם זו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר.