המגעים להסדר טיעון: נתניהו התייעץ עם עו"ד אורי קורב

פרסום ראשון: ראש האופוזיציה בחר להתייעץ עם מי שהיה התובע במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. אתמול פורסם כי המגעים הופסקו זמן לא רב לאחר שחודשו לאחר קיפאון בין הצדדים

זמן צפייה: 01:09

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, המואשם בתיקי האלפים, התייעץ בנוגע להסדר הטיעון עם עו"ד אורי קורב. כך נודע היום (שישי) לחדשות 13. כזכור, קורב היה התובע במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, והיה בצוות שליווה את החקירה בתיק 1000 בשנתו הראשונה, עד שעבר למחלקת מיסוי וכלכלה.

קורב כיום הוא עורך דין בשוק הפרטי, שותף במשרדו של בעז בן צור, סנגורו של נתניהו. קורב אינו מייצג את נתניהו והכחיש כל קשר למעורבותו בתיק, אך כעת כאמור, נתניהו התייעץ איתו.

אורי קורב
אורי קורב | צילום: חדשות 13

המגעים בין עורכי דינו של נתניהו לבין היועמ"ש הופסקו השבוע, כפי שפורסם אתמול בחדשות 13. בתוך כך, פרקליט המדינה, שיתמנה לממלא מקום היועמ"ש בסוף ינואר, אמר בשיחות סגורות כי אינו מתכוון להכריע בסוגיה בזמן כהונתו. על פי הערכות, איסמן יהיה בתפקיד כשבועיים עד לבחירת יועץ חדש.

מוקדם יותר השבוע התייחס המשנה לפרקליט המדינה, מומי למברגר, לראשונה באופן פומבי למשא ומתן, ואמר כי "מבחינתי חייב שיהיה קלון - לא יעלה על הדעת שכתב האישום שיישאר אחרי כל הקיצוצים - יהיה בלי קלון". גורם במשא ומתן אמר לחדשות 13 כי מנדלבליט "נבהל מהביקורת הפנימית בתוך הפרקליטות ונסוג מההבנות שלהן הסכים", ולדבריו הסיכויים לחתימה על הסכם אפסו ו"תם הטקס".

כזכור, לפני כשבועיים דווח כי נתניהו ומנדלבליט מנהלים מגעים לחתימה על הסדר טיעון, ולחדשות 13 נודע כי נתניהו מוכן להודות בעבירות של הפרות אמונים, כאשר המחלוקת הגדולה במו"מ סבבה סביב העונש והקלון.