בית המשפט דחה את בקשת הסנגורים: הדיון בתיקי נתניהו יתקיים היום כמתוכנן

לאחר שמשפטו של רה"מ לשעבר נתניהו חודש הבוקר, פרקליטיו ביקשו משופטי ביהמ"ש המחוזי בי-ם לעצור אותו - נוכח הגילוייים החדשים בפרשת הריגול של המשטרה שנחשפו הבוקר ב"כלכליסט". עו"ד ז'ק חן: "הפכנו לניצבים בהצגה שנכפתה עלינו". השופטת פרידמן-פלדמן: "חקירתה של דנה נופילד תישמע היום כמתוכנן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם עורכי דינו עמית חדד ובועז בן צור
נתניהו עם עורכי דינו בעז בן צור ועמית חדד | צילום: ראובן קסטרו

לאחר שפרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שמשפטו חודש היום (שני), ביקשו משופטי בית המשפט המחוזי בירושלים לעצור את הההליך המשפטי נגדו נוכח הגילויים החדשים בפרשת הריגול של המשטרה כפי שנחשפו מוקדם יותר היום בעיתון "כלכליסט" - השופטת רבקה פרידמן פלדמן דחתה את בקשתם והורתה על קיומם של הדיונים היום כמתוכנן.

במהלך הדיון, טען עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ', מבעלי חברת בזק, כי "חייבים להבין את משמעות הדברים שנחשפו. אנחנו מתנהגים כניצבים בהצגה שנכפתה עלינו. ככה לא יכול להתנהל משפט צדק". בתגובה, השופטת פרידמן-פלדמן: "צריך לדבר בזהירות, כרגע אדוני ניזון מפי העיתונות".

NSO / משטרה / סייבר
NSO / משטרה / סייבר | צילום: שאטרסטוק

עוד הוסיף לומר עו"ד חן: "הבוקר נפל דבר דרמטי שאי אםשר להתעלם ממנו. מסתבר שםשטה מגפה דל ממש בכל מה שקשור לפעולות בלתי חוקיות שנעשו בחקירה הזאת. אין מנוס מלתת שהות כדי לבדוק את הדברים בצורה רצינית ויסודית".

כזכור, לפי התחקיר, המשטרה עשתה שימוש בתוכנת הרוגלה של NSO בקרב עדים ונחקרים בתיק 4000 - איריס אלוביץ', שלמה פילבר ואבי ברגר, אילן ישועה ועורך וואלה לשעבר ומנכ"ל חדשות 13 כיום - אבירם אלעד.