זעם בפרקליטות על פגישת נתניהו עם עד במשפטו: "מריח רע מאוד"

הכעס בפרקליטות בעקבות הפרסום בחדשות 13, שבו נחשף כי יו"ר האופוזיציה נפגש עם לארי אליסון המשמש כעד תביעה במשפט נגדו בהוואי: "נתניהו יודע זאת היטב"

זמן צפייה: 01:39

בפרקליטות זועמים על פגישתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עם עד תביעה במשפטו, המיליארדר לארי אליסון, שנחשפה בחדשות 13 - כך נודע הערב (רביעי) לחדשות 13. בפרקליטות אמרו כי הפגישה בין השניים "מריחה רע מאוד ונתניהו יודע טוב מאוד כי מדובר בעד תביעה נגדו".

בנוסף, התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה נגד השניים בחשד לשיבוש הליכי משפט. התנועה הזכירה במכתבה כי בעבר נתניהו כבר הודה כי קיים מספר שיחות עם עד תביעה אחר ומרכזי במשפטו – מר ארנון מילצ'ן. זאת, בעוד שלפי פרסומים שונים, בין מילצ'ן לאליסון היה קשר, לרבות בקשה של אליסון ממילצ'ן לשחרר מייצוג את סנגורו עו"ד בעז בן צור, כדי שיוכל להתמנות לסנגורו של נתניהו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בת זוגו של בראל: "מעתה ועד סוף ימיי תהיה המלאך השומר שלי"

במהלך פעילות אכיפה בירושלים: שוטרות הותקפו בפניהן ונחבלו

6 שנים אחרי: זוכו הקטינים שהשתתפו ב"חתונת השנאה"

כזכור, ביום שני פורסם בחדשות 13 כי נתניהו ואליסון סעדו ביחד באי לאנאי, השייך לאליסון, ובו שוהה נתניהו בחופשתו. השניים סעדו יחד עם מקורב נוסף לאליסון במסעדת "נובו" היוקרתית.

"אם כן, ידוע לנו כעת, כי יכול וקיים קשר מרובע בין נאשם, סנגורו ושני עדי תביעה שונים וקריטיים במשפט", נכתב בפניית התנועה לאיכות השלטון. "לכן, כאשר משפטו הפלילי של ח"כ נתניהו מצוי כעת בשלב ההוכחות – ולפני שלב העדות של מר אליסון ומר מילצ'ן – הפגישה היזומה בין נתניהו למר אליסון עלולה לעלות לכדי עבירות של ניסיון לשיבוש מהלכי משפט והדחה בעדות".