סכסוך כנופיות בנתניה: הוגשה הצהרת תובע נגד חמישה גברים בחשד לניסיון רצח

חמישה תושבי המרכז חשודים כי במסגרת סכסוך עם חברי כנופייה יריבה, רדפו אחרי חבר קבוצה יריבה בשדה סמוך לשפיים, דרסו אותו, דקרו ופצעו אותו באורח קשה

Whatsapp Image 2022 01 10 At 1

השמטרה הודיעה היום (שני) כי ניסיון חיסול של שני תושבי נתניה לפני כחודש - פוענח. בתום חקירה סמויה נעצרו חמישה חברי כנופייה לאחר שעל פי החשד דרסו, פצעו ודקרו שני חברי קבוצה יריבה בסמוך ליישוב שפיים, על רקע סכסוך בין הקבוצות.

על פי הערכת המשטרה קיים סכסוך בחודשים האחרונים בין שתי הקבוצות בנתניה. ב-9 בדצמבר אחד היעדים לחיסול בחודשים האחרונים, מ', רכב על טרקטורון באזור שפיים. על פי החשד, החשודים היו ברכב שהתנגש בטרקטורון ולאחר מכן יושבי הרכב תקפו ודקרו אותו. במקביל באותו אזור, תקפו חלק מהחשודים גבר אחר מקבוצתו של מ' ודקרו אותו.

החמישה, אליק בן, עמרי זוארץ, גל זוארץ, אסי מסיקה וחיים תורג'מן, כולם תושבי המרכז בשנות ה-20 ו-30 לחייהם. הם נעצרו לפני כשבועיים וכעת הוגשה נגדם הצהרת תובע. לפי החשד הם רדפו אחרי מ' בשדה, עד שדרסו אותו, פצעו והפקירו אותו בשטח.

Whatsapp Image 2022 01 10 At 1
עו''ד ויקי שמואל

עו"ד ויקי שמואל, המייצג את עמרי זוארץ, גל זוארץ, אסי מסיקה וחיים תורג׳מן מסר כי "מדובר בתיק נסיבתי אשר הראיות היו ידועות ליחידה החוקרת בסמוך לאירוע. כאשר יוגש כתב האישום, אם בכלל, נקבל את כלל חומרי החקירה ונגיב בהתאם בבית המשפט".

עו"ד ג'קי סגרון, המייצג אליק בן אמר כי "מדובר במצבור של ראיות שהיחידה החוקרת מנסה לחבר כמו חלקי פאזל לתוך תמונה שרחוקה מלהיות המציאות. מדובר בשברי ראיות שלא קשורות לכלום ושום דבר".

עו''ד ג'קי סגרון
עו''ד ג'קי סגרון