מתרחקים מעסקה עם נתניהו? "חוסר אמון בין הצדדים"

גורם בסביבת נתניהו מנמיך ציפיות באשר למימוש הסדר הטיעון עם היועץ המשפטי לממשלה. במהלך הפגישה בביתו של בעז בן צור, סנגורו של נתניהו, טענו חלק מהנוכחים כי הפרקליטות ומנדלבליט מנסים לעשות ספין: "לא מאמינים להם"

זמן צפייה: 19:43

האם הסדר הטיעון על סף פיצוץ? לאחר הפגישה בין משפחת נתניהו וסנגוריו בביתו של עו"ד בעז בן צור אמש, היום (שני) אומר גורם בסביבת נתניהו כי "שורר חוסר אמון בין הצדדים שיקשה על סגירת העסקה".

במהלך הפגישה טענו חלק מהנוכחים כי הפרקליטות ומנדלבליט מנסים לעשות ספין על כך שנתניהו יודה בעבירות ויסכים לקלון. "לא מאמינים להם", אמרו חלק מהנוכחים בפגישה. בצהריים הגיב נתניהו אחרי זמן רב ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

אתמול נועדה המשפחה, כולל הרעייה שרה והבנים יאיר ואבנר, בביתו של עורך הדין בעז בן צור, המייצג את נתניהו במשפט, כדי לקבל החלטה האם לקבל את הסדר הטיעון. בפגישה נכחו גם עו"ד עמית חדד, גם הוא חלק מצוות ההגנה, נתן אשל ועו"ד יוסי כהן.

גם הבוקר, אין עדיין שורה תחתונה. כפי שפורסם אתמול בצהריים בחדשות 13, שרה נתניהו נותרה בהתנגדותה נכון להבוקר ללכת על הסדר כמו גם יאיר נתניהו. אבנר נתניהו הביע התנגדות רפה יותר. גם בסביבתו של נתניהו מתנגדים, אך פרקליטיו של ראש האופוזיציה תומכים בעסקה.

אתמול דווח בחדשות 13 כי גורמים המקורבים למנדלבליט מעריכים שהסיכויים להסדר אפסיים. הם הסבירו כי גם אם נתניהו יסכים לקלון, הפערים כמעט בלתי ניתנים לגישור בשבועיים שנותרו לסיום תפקידו של היועמ"ש.

בפרקליטות גם דורשים שנתניהו יודה ששאול אלוביץ', בעלי בזק לשעבר שמואשם בתיק 4000, ניסה לשחד אותו בכך שהנחה את מנכ"ל משרד התקשורת דאז, שלמה פילבר, למתן את הורדות מחירי הטלפון. עוד דווח אמש שחלפו שלושה שבועות מאז הפעם האחרונה שהיו מגעים בין נתניהו לפרקליטות.