נתניהו צילם את הסרטון בשבוע שעבר ופרסם כשהבין שאין סיכוי להסכם

פרקליטי נתניהו קיבלו מסביבת היועמ"ש מסרים כי אין סיכוי לעסקה בתקופת מנדלבליט. נתניהו צילם את הסרטון כבר לפני כמה ימים וכשהבין שלא יהיה הסדר בעידן מנדלבליט, פרסם אותו. למרות הכול, הוא לא סוגר את הדלת והשאיר את האופציות פתוחות

זמן צפייה: 02:41

הסוף להסדר הטיעון? לחדשות 13 נודע הערב (שני) כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צילם כבר לפני כמה ימים את הסרטון שפורסם הערב ובו הוא מודיע כי בכוונתו להמשיך להוביל את הליכוד וכי לא הסכים לקלון.

פרקליטי נתניהו קיבלו מסביבת היועמ"ש כי אין סיכוי לעסקה בתקופתו של מנדלבליט. נתניהו הסכים לקלון, אבל לקח צעד אחורה, כך לפי גורמים המעורים במשא ומתן. כשהוא הבין שלא יהיה הסדר בתקופת מנדלבליט, הוא החליט לפרסם את הסרטון הערב.

עם זאת, אין בהודעה של נתניהו התלהמות ואין שריפת גשרים. נתניהו, גם בסרטון, משאיר את כל האופציות פתוחות והביקורת הייתה מינורית. בשל כך, ניתן לשער שהוא משאיר פתח למשא ומתן למי שיחליף את מנדלבליט שמסיים את תפקידו בסוף החודש.

באשר לשאלה אם הסכים או לא הסכים לקלון, נתניהו לא עמד בסף שיודה בקולו שהוא מסכים. הוא כן אמר שאם יהיה מו"מ, האופציה שיסכים לקלון בהסדר כולל, אז הוא עשוי להסכים.