איים על אשתו ברצח ורדף אחריה: הוארך מעצרו של ראש מועצת לקיה

לאחר שבית משפט השלום בב"ש שחרר את אחמד אל סייד למעצר בית, המשטרה ערערה למחוזי - שהפך את ההחלטה. אל סייד חשוד שפתח במרדף אחרי אשתו לאחר שאיים עליה, עד שהתבצרה בתחנת המשטרה במודיעין. הוא חשוד בעבירות של אלימות במשפחה, איומים, הדחה בחקירה ופוליגמיה

ראש מועצת לקיה אחמד אל סייד

מעצרו של ראש מועצת לקיה אחמד אל סייד הוארך הערב (שני) בשלושה ימים, לאחר שבית משפט השלום בבאר שבע שחרר אותו למעצר בית, אך המשטרה ערערה למחוזי - שהפך את ההחלטה.

אל סייד חשוד שאיים על רעייתו ברצח בשבת האחרונה. על פי החשד, מיד לאחר שאיים עליה, האישה נמלטה ברכבה, והוא פתח במרדף אחריה עד לתחנת המשטרה במודיעין, שם היא התבצרה ודרשה מהשוטרים שיגנו עליה מפניו. האישה הועברה למקלט הגנתי, ואל סייד נעצר בחשד לעבירות של אלימות במשפחה, איומים, הדחה בחקירה ופוליגמיה.

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

במהלך הדיון בעניינו, טענו נציגי המשטרה כי זאת לא ההסתבכות הראשונה של ראש המועצה. בסוף השנה שעברה הגיש מנהל בית ספר תלונה במשטרה נגד ראש המועצה, לאחר שזה לטענתו תקף אותו במשרדו.

לדברי המנהל, ראש המועצה הוזמן לבירור, לאחר שבנו היה מעורב באירוע אלימות, וכאשר אל סייד נכנס למשרדו - הוא הורה לבנו להכות את התלמיד השני שהיה מעורב, וכשהמנהל ניסה להרגיע אותו הוא אחז בצווארו, והאירוע הסתיים רק בהתערבות של מורים אחרים שהיו במקום.

ראש המועצה הכחיש את המיוחס לו. לדבריו, מנהל בית הספר הוא זה שנהג באלימות כלפי בנו. הסיפור הזה התרחש כמה חודשים לאחר שבנו האחר של ראש המועצה, היה מעורב בשלושה ניסיונות לינץ' במבצע "שומר החומות". על פי כתב האישום שהוגש נגד הבן, הוא וארבעה נוספים תקפו כמה נהגים, בהם אישה יהודייה אשר רכבה נרגם באבנים, ולאחר שחולצה על ידי נהג משאית שהיה במקום - רכבה הועלה באש.