גם הבוקר: אין עדיין הכרעה במשפחת נתניהו אם ללכת להסדר

לאחר הפגישה בביתו של עו"ד בן צור, נכון להבוקר ממשיכה שרה נתניהו כמו גם הבנים להתנגד שראש האופוזיציה יילך על הסדר הטיעון. פרקליטי נתניהו צפויים לפנות עוד היום למשרד היועמ"ש ולנסות לקדם את המגעים

זמן צפייה: 01:26

ימי הכרעה: פרקליטיו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צפויים לפנות הבוקר (שני) למשרד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולנסות לקדם את המגעים להסדר טיעון.

במקביל, דיון 40 חתימות שתוכנן היום במליאת הכנסת נדחה. מדובר בדיון המחייב את ראש הממשלה להגיע ולענות לדברי האופוזיציה. נתניהו עדיין אמור לנאום היום במליאה במסגרת אירועי יום ההולדת ה-73 לכנסת.

אתמול נועדה המשפחה, כולל הרעייה שרה והבנים יאיר ואבנר, בביתו של עורך הדין בעז בן צור, המייצג את נתניהו במשפט, כדי לקבל החלטה האם לקבל את הסדר הטיעון. בפגישה נכחו גם עו"ד עמית חדד, גם הוא חלק מצוות ההגנה, נתן אשל ועו"ד יוסי כהן.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2201161559' autoplay='0' credit='' desc='שרה נתניהו מתנגדת להסדר הטיעון' poster='' kid='1_pgxoy4og' duration='207']

גם הבוקר, אין עדיין שורה תחתונה. כפי שפורסם אתמול בצהריים בחדשות 13, שרה נתניהו נותרה בהתנגדותה נכון להבוקר ללכת על הסדר כמו גם יאיר נתניהו. אבנר נתניהו הביע התנגדות רפה יותר. גם בסביבתו של נתניהו מתנגדים, אך פרקליטיו של ראש האופוזיציה תומכים בעסקה.

אתמול דווח בחדשות 13 כי גורמים המקורבים למנדלבליט מעריכים שהסיכויים להסדר אפסיים. הם הסבירו כי גם אם נתניהו יסכים לקלון, הפערים כמעט בלתי ניתנים לגישור בשבועיים שנותרו לסיום תפקידו של היועמ"ש.

בפרקליטות גם דורשים שנתניהו יודה ששאול אלוביץ', בעלי בזק לשעבר שמואשם בתיק 4000, ניסה לשחד אותו בכך שהנחה את מנכ"ל משרד התקשורת דאז, שלמה פילבר, למתן את הורדות מחירי הטלפון. עוד דווח אמש שחלפו שלושה שבועות מאז הפעם האחרונה שהיו מגעים בין נתניהו לפרקליטות.