אביו של אהוביה סנדק אחרי סגירת התיק נגד השוטרים: "ליבנו נדקר מחדש"

אברהם סנדק מתח ביקורת על ההחלטה לסגור את התיק נגד השוטרים שהיו מעורבים בתאונה שבה נהרג בנו. "נועצים חרב של חוסר אמת - אנחנו זועקים על עוצמת הטיוח"

זמן צפייה: 00:45

משפחתו של נער הגבעות, אהוביה סנדק, שנהרג בזמן מרדף עם המשטרה, נשאה היום (ראשון) הצהרה לתקשורת. אביו, אברהם סנדק, מתח ביקורת על סגירת התיק נגד השוטרים שהיו מעורבים בתאונה, ואמר: "מרגישים שליבנו נדקר מחדש. אם בניגוח נהרג גופו של אהוביה, אז כאן נועצים חרב של חוסר אמת בנשמתו. דמי בננו אהוביה זועקים מן האדמה".

בנוסף, סגן ראש מח"ש היוצא, משה סעדה הגיש תלונה לנציב תלונות הציבור נגד יו"ר מח"ש, קרן בר מנחם. אביו של סנדק הוסיף: "אנחנו זועקים עם עוצמת הטיוח - מדוע נסגרה הזירה? מדוע איחרו עם הדוח? מדוע מרחיקים חברי כנסת? איפה המצלמות? מדוע לא מגיע לנו זכות כל כך אלמנטרית שהתיק יגיע לביהמ"ש?".

בשבוע שעבר החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לסגור את התיק נגד השוטרים שהיו מעורבים בתאונה שהובילה למותו של סנדק. במשפחתו של סנדק ובקרב המפגינים נגד המשטרה טענו כי המרדף הוא שהוביל למותו של סנדק והם אחראים למותו.

בתיעוד שפרסם משרד המשפטים נראה הרכב שבו נסע סנדק כשהוא עובר חסימה של ניידת משטרה וממשיך לנסוע, לפני שהניידות פתחו אחריו במרדף. במשרד המשפטים התלבטו לגבי שוטר אחד, אך הוחלט לסגור את התיק נגד שניהם.