האלימות בחברה הערבית: בן 45 נורה למוות בנצרת

חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את איהאב סעדי, שנורה בפלג גופו העליון, לבית החולים האנגלי בעיר עם פציעות חודרות תוך כדי פעולות החייאה, שם נקבע מותו. שני חשודים נעצרו עם אקדח טעון

איהאב סעדי

האלימות בחברה הערבית: איהאב סעדי בן ה-45 נרצח היום (שני) בנצרת לאחר שנורה בפלג גופו העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו עם פציעות חודרות תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים האנגלי בעיר, שם נקבע מותו.

שוטרים שהוזנקו לזירת האירוע פרסו מחסומים, ובאחד מהם נלכדו שני חשודים עם אקדח טעון. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע למעשה סיכסוך בין עבריינים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סגן ראש מח"ש תובע את ראש הארגון ושי ניצן בחצי מיליון שקל

נתגלה בית קברות עתיק מימי הסנהדרין: "ייתכן שחכמי יבנה קבורים בו"

ארגון הבריאות העולמי מזהיר: "סיכון גבוה להתפשטות זן האומיקרון ברמה עולמית"

פרמדיק מד"א רוי בן יתח וחובש רפואת חירום ג'יהאד לובאני סיפרו: "ראינו את הפצוע שוכב ברחוב מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו, העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ וביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

אתמול נרצח בירכא האיום שחאדה, בן 53 במותו, שנורה למוות בתוך בית עסק. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו ליישוב מצאו את הגבר מחוסר הכרה ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך פעולות החייאה, אך מותו נקבע במקום.