"ירו לפחות 55 כדורים": תושב נצרת מואשם ברצח הילד בן ה-3 בגן שעשועים

כתב אישום הוגש נגד צעיר, בן 24 מנצרת, בגין רצח באדישות של הילד עמאר חוג'יראת בעת ששיחק בגן שעשועים בכפר ביר אל מכסור. על פי האישום, הצעיר הגיע עם שניים נוספים לאתר בנייה סמוך וירה על משאית שלקחה אבנים ואדמה מהמקום שבאחריותו

זמן צפייה: 00:53

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שישי) כתב אישום נגד תושב נצרת בן 24, בגין רצח באדישות בנסיבות מחמירות, של הילד עמאר חוג'יראת בן ה-3 מביר אל מכסור, שנהרג מירי תועה בזמן ששיחק בגן שעשועים.

על פי כתב האישום, הצעיר עבד בחברת בנייה ועפר והיה אחד האחראים לפרויקט בניית מחלף בסמוך לביר אל מכסור. באותו היום הגיע הנאשם למקום לאחר שנודע לו על נהג משאית שהעמיס אבנים ואדמה מאתר הבנייה שבאחריותו ללא אישור. הוא הגיע בליווי שני אנשים נוספים, שזהותם אינה ידועה, והביא עימו רובה M-16 ותחמושת רבה.

הנאשם והאחרים הגיעו, זיהו את המשאית במקום, וירו לעברה לפחות 55 כדורים, תוך שהנהג התרחק מהמקום והגביר את מהירותו. אחד הקליעים פגע בצווארו של חוג'יראת, ששיחק באותה עת בגן ציבורי יחד עם דודתו וחמישה ילדים נוספים. בסיום הירי נמלטו הצעיר והאחרים מהמקום כשהם ממשיכים ויורים מהנשק באוויר ולכיוון הגן הציבורי.

סגן השר לביטחון הפנים, יואב סגלוביץ, אמר לאחר הגשת כתב האישום כי "מקרה הרצח הקשה הותיר זעזוע עמוק בכולנו וסימל את ההכרח במאבק בלתי מתפשר כנגד הפשיעה. ‏אני מברך את מחוז צפון וימ"ר צפון על פענוח הרצח שיעזור להרתעת כל מי שמעז לירות בנשק. ‏המלחמה בפשיעה בחברה הערבית הוא מאבק על דמותה של מדינת ישראל".