לאחר שביקשה להיפרד: תושב חיפה מואשם ברצח אשתו

לפי האישומים, מארון כלאסני בן ה-54 דקר למוות את אשתו, סמר כלאסני בת ה-51, לאחר שהבין כי זו לא תשוב אליו. מכתב האישום עולה כי הוא הגיע לדירת אשתו, קפץ למרפסת ביתה, התיז גז מדמיע לעיני בתו ששהתה בסלון - והוציאה מחוץ לבית. הנאשם גרר את אשתו לתוך הבית ודקר אותה 13 פעמים, בזמן שבתם המשותפת ושכניהם זועקים לעברו מחוץ לדלת

זמן צפייה: 00:37

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד מארון כלאסני בן ה-54 מחיפה בגין רצח אשתו, סמר כלאסני בת ה-51 בדקירה לפני כשלושה שבועות, לאחר שביקשה להיפרד ממנו.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2207041244' autoplay='0' credit='' desc='זירת הרצח בחיפה' poster='' kid='1_0j4uhp6y' duration='']

לפי כתב האישום, הנאשם היה נשוי לסמר, והם גידלו 3 ילדים משותפים. עד לחודש מרץ האחרון, הנאשם, המנוחה ובתם, התגוררו יחדיו. היחסים בין הנאשם למנוחה היו מתוחים, ובמהלך חודש מרץ, על רקע החרפת הסכסוך, עזב הנאשם את הדירה ועבר להתגורר בבית אימו.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2207040900' autoplay='0' credit='' desc='תושב חיפה נאשם ברצח אשתו' poster='' kid='1_068apnmv' duration='']

בחודש יוני נפגשו הנאשם, המנוחה, הבת ובני משפחה נוספים, בבית אימו של הנאשם, בשביל מסיבת אירוסיה של הבת. על רקע הסכסוך ורגשות הזעם והתסכול של הנאשם מהפגישה שהתקיימה, לאחר שהבין כי אין בכוונת המנוחה לחזור לחיות עמו, החליט להמיתה.

סמר כלאסני ובעלה מארון שעל פי החשד רצח אותה וניסה להתאבד
סמר כלאסני ובעלה מארון שעל פי החשד רצח אותה וניסה להתאבד

הנאשם הצטייד במיכל גז מדמיע ובסכין מטבח, נסע עם מונית לבניין המגורים של המנוחה, המתין במונית סמוך למגוריה במשך כשעה, תוך שהוא עוקב אחר היוצאים והנכנסים לבניין. הנאשם קפץ ממרפסת השכנים למרפסת דירתה של המנוחה, כשבאותה העת ישבה הבת בחדר האורחים. הבת הופתעה מכניסת הנאשם לדירה והתחילה לצעוק, הנאשם ריסס גז מדמיע על הבת והדף אותה מחוץ לדירה, ונעל את הדלת.

הנאשם ניגש למנוחה, ריסס את פניה בגז מדמיע, והיא נמלטה אל המרפסת. הנאשם רדף אחרי המנוחה למרפסת, תפס בידה, משך אותה בכוח בחזרה אל תוך הדירה - אך המנוחה התנגדה ואחזה במעקה המרפסת. על מנת להתגבר על התנגדותה של המנוחה, היכה הנאשם את המנוחה בבטן, וגרר אותה לתוך הדירה.

סמר כלאסני שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה
סמר כלאסני שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה

הנאשם דקר את המנוחה 13 פעמים באיזור הבטן והגב באמצעות שני סכינים, בזמן שהבת והסבתא של המנוחה מחוץ לדירה, צועקות ומתחננות בפניו שלא יפגע במנוחה. לשמע זעקותיהן, התאספו שכנים רבים מחוץ לדירה. אחד השכנים נכנס אל הדירה מבעד למרפסת, ומשראה אותו הנאשם, השליך הסכין מידו.

בשלב זה, ובזמן שהמנוחה שרועה על הרצפה, פצועה אנושות ומתבוססת בדמה, ניגש הנאשם למטבח, נטל סכין אחרת ודקר את עצמו באזור הבטן, עד שאחד השכנים השתלט עליו ולקח את הסכין מידו. המנוחה הובהלה לבית החולים תוך שבוצעו בה פעולות החייאה, אך זמן קצר לאחר הגעתה לבית החולים, נקבע מותה.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2207040840' autoplay='0' credit='' desc='הבעל שרצח את אשתו בחיפה בבית המשפט' poster='' kid='1_25ogjad0' duration='']

כתוצאה מהדקירות העצמיות של הנאשם נגרמו לו חתכים, הנאשם הובהל לבית החולים רמב"ם, שם אושפז וטופל. "היחידה לחקירת פשיעה במרחב כרמל" מטפלת במקרה. כתב האישום מייחס לנאשם עבירת רצח בנסיבות מחמירות, ומעצרו הוארך היום בשבועיים.