תוך שלוש שעות: חשד לרצח בשלושה מקרים שונים ברחבי הארץ

צעיר כבן 20 נדקר למוות במפעל עוף הגליל שבקריית שמונה. קשישה בת 83 נמצאה בביתה כשהיא ללא סימני חיים ועליה סימני דקירה. הותר לפרסום: אופיר חסדאי הוא הגבר שנורה למוות בקניון ברמלה

זמן צפייה: 00:20

בתוך שלוש שעות, מתו היום (ראשון) שלושה אנשים, שני גברים ואישה, כתוצאה ממה שמסתמן כחשד לרציחות. צעיר כבן 20 נדקר למוות בקריית שמונה, קשישה בת 83 נמצאה בביתה שבאום אל-פחם כשהיא ללא רוח חיים ועליה סימני דקירה. הותר לפרסום כי אופיר חסדאי הוא הגבר שנורה מוקדם יותר היום למוות בחניון של קניון ברמלה, ככל הנראה בשל סכסוך על מקום חנייה.

אחר הצהריים, כאמור, נדקר למוות צעיר כבן 20, תושב כפר כנא, במפעל עוף הגליל בקריית שמונה. מהמשטרה נמסר כי במהלך מרדף רגלי של כוח משטרה שהוזנק למקום נעצר חשוד ברצח, תושב דיר אל אסד.

פראמדיק מד"א דורון עופר שטרית, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 עם פצעי דקירה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, והוא היה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, בסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בשאר ח'אלד חכרוש הפועל שנדקר למוות במפעל בקרית שמונה
בשאר ח'אלד חכרוש הפועל שנדקר למוות במפעל בקרית שמונה | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בנושא >>

חשד לרצח ברהט: גבר כבן 30 נורה למוות בקטטה; אישה נפצעה קשה

חשד לרצח בבני ברק: אישה בת 65 נדקרה למוות – בנה נעצר

"ראה אדם שלא הכיר – והחליט להורגו": אישום ברצח בוחן הנהיגה

הזירה ברמלה בה נורה למוות גבר כבן -40
הזירה ברמלה בה נורה למוות גבר כבן -40 | צילום: אמיר צעידי, חדשות 13

מוקדם יותר היום, נמצאה קשישה בת 83 בביתה שבאום אל-פחם כשהיא ללא סימני חיים ועליה פצעי דקירה. צוותי מד"א קבעו את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשוד בעבירה והחלה באיסוף ממצאים בזירה. לאחר הסריקות לאיתור החשוד בדקירתה של הקשישה, עצרה המשטרה את בנה, תושב המקום בן 47, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

חובש רפואת חירום במד"א מחמוד אבו חוסין, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה בת 83 שוכבת עם פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

זינב מחאמיד בת ה-83 מאום אל פחם שנדקרה למוות בביתה
זינב מחאמיד בת ה-83 מאום אל פחם שנדקרה למוות בביתה | צילום: חדשות 13

הותר לפרסום כי אופיר חסדאי הוא הגבר כבן 40 שנורה מוקדם יותר היום למוות בחניון קניון עזריאלי ברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך בהמשך צוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, ומחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא ויכוח על חניה. החשוד בירי, תושב לוד בן 74, נעצר לחקירה.

הזירה ברמלה ובאום אל פחם
הזירה ברמלה ובאום אל פחם | צילום: אמיר צעידי, חדשות 13

מאבטח שהיה במקום סיפר ששמע צעקות והזעיק עזרה. עוד הוסיף שכשהגיעו למקום הם ראו את הקורבן, ואת החשוד בירי שהיה בזירה. על פי החשד, המנוח ביקש מהיורה להתיישר כדי שיוכל להיכנס לחניה ליד, ואז החל העימות ביניהם שכאמור הסתיים בירי. פרמדיק מד"א שהגיע לזירת המקום סיפר: "ראינו גבר מחוסר הכרה לאחר שנפגע מירי, הייתה שם שוטרת שביצעה בו פעולות החייאה בסיסיות ואנחנו המשכנו לבצע פעולות מתקדמות, שנמשכו גם תוך הפינוי לבית החולים".

כזכור, בחודש פברואר האחרון יורי פודובני נורה למוות בעקבות ויכוח על חניה מול העסק המשפחתי של הנאשם שהתפתח לעימות פיזי. כתב אישום הוגש נגד אוראל זוית, בן 23 מחולון, בגין רצח. מהצהרת התובע עלה כי ביום האירוע, ה-14 בפברואר סמוך לשעה 13:20, התפתחה קטטה בין מספר גברים בחנייה של רחוב הבנאי 22 בעיר, בעקבות סכסוך על מקום חנייה. במהלך הקטטה נכנס אחד המעורבים בה לעסק של בני משפחתו, וחזר לזירת הקטטה לאחר שהטמין אקדח בבגדיו. כעבור מספר דקות, שלף החשוד המרכזי את האקדח, ירה לעברו של פודובני ונמלט מהמקום.

מנהל המחסן ושניים הנוספים נסו מהמקום למשמע היריות ואילו זוית ואביו המשיכו לתקוף את המנוח בעודו שרוע על הארץ, היכו אותו באגרופים ובעטו בגבו. מיד לאחר מכן, ברח זוית ביחד עם אחיו, כשבמהלך מנוסתו הטמין את האקדח באדמה, ובהמשך השליך את הקפוצ'ון שלבש לפח.

אביו נשאר במקום, הזעיק משטרה ומד"א ואף הגיש סיוע לפודובני. אנשי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו ניסיונות החייאה, שנמשכו כעשר דקות, ולאחריהם נאלצו לקבוע את מותו. תוך דקות אותר זוית על ידי שוטרי משטרת מרחב איילון כשהוא מתחבא ונעצר.