אביעד משה מואשם בניסיון רצח אשתו במצפה רמון: "דקר 20 פעמים"

כתב אישום הוגש נגד הגבר בן ה-45, בגין דקירת זוגתו שירה איסקוב בת ה-31, שנפצעה קשה באירוע. משה נאשם גם בחבלה מחמירה. "ניסה לרצוח תוך שהוא מתעלם מהבכי של בנו שהיה ליד אימו"

זמן צפייה: 02:30

כתב אישום הוגש היום (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אביעד משה בן ה-45, בגין ניסיון רצח אשתו שירה איסקוב בת ה-31, בביתם שבמצפה רמון בערב ראש השנה. משה נאשם גם בחבלה מחמירה. איסקוב, כזכור אושפזה במצב קשה לאחר האירוע.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון מפרקליטות מחוז הדרום עולה כי משה תקף מספר פעמים באמצעות מערוך עץ את אשתו בעקבות ויכוח שהתפתח בין בני הזוג ורצונה של איסקוב להתגרש ולהעביר את ערב החג יחד עם בנם כבן השנה בבית הוריה. לאחר מכן הוא חנק אותה ודקר אותה בעזרת סכין מטבח משוננת עם להב באורך של 10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה.

לעוד כתבות בנושא:

החשד לניסיון רצח האישה במצפה רמון: חקירת המשטרה הסתיימה

תמונת החשוד בניסיון רצח אשתו נתלתה באיילון: "פניו לא יישכחו"

לאחר הסערה: הותר לפרסום שם החשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון
אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

עוד נכתב באישום כי משה ניסה לרצוח את איסקוב בזמן שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק. משה אף התעלם מהבכי של בנו שהיה ליד אימו, וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ושל השכנים שלא יפגע בה.

ביום חמישי, צוות המשטרה המיוחד סיים את חקירת התקיפה של איסקוב על ידי בעלה. בעקבות הסערה הציבורית, נשיא בית המשפט השלום בבאר שבע הוא זה שדן בבבקשת המעצר של אביעד משה. כזכור, הסערה החלה לאחר שהשופט ג'ורג אמוראי קיבל את בקשתו של החשוד לאיסור פרסום שמו. השופט הצהיר: "לאחר שעיינתי בתיק החקירה דומני כי בתיק יש חשד סביר לחשדות המיוחסים לו".

שירה משה מאושפזת בבית החולים לאחר שבעלה ניסה לרצוח אותה
שירה משה מאושפזת בבית החולים לאחר שבעלה ניסה לרצוח אותה | צילום: באדיבות המשפחה

כזכור, לפני כשבועיים פונתה איסקוב לאחר שנדקרה והוכתה על ידי בעלה, שנעצר לאחר המעשה. המשטרה שהגיעה לבית הזוג איתרה את האישה מתבוססת בדמה, אחרי שככל הנראה נדקרה באמצעות סכין והוכתה באמצעות מערוך. לזוג פעוט כבן שנה וחצי שהועבר אל השכנים בליווי גורמי הרווחה. לפני כשנה המשטרה טיפלה באירוע אלימות במשפחה בין בני הזוג בתל אביב.

רק לפני שבוע, לאחר הסערה הציבורית, בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר לפרסום את שמו של אביעד - שתחילה ביקש שלא לעשות זאת, בטענה כי "האירוע צריך להיבדק לעומק, והדבר עלול לפגוע במוניטין וקריירה שבנה במשך עשרות שנים". עם זאת, לאחר סערה ציבורית פורסמה תמונתו של משה על שלט חוצות בנתיבי איילון. פרסום התמונה היא חלק מקמפיין faceit#, שהציב לעצמו למטרה לפרסם תמונות ושמות של חשודים בתקיפת נשים ובאונס.