אישום: דקר את אמו 14 פעמים - והשאיר את הסכין נעוצה בגופתה

כתב אישום הוגש נגד תושב בני ברק בן 35, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אימו בת ה-66. מהמסמך עולה כי לאחר ביצוע המעשה, הותיר הנאשם את הקורבן מתבוססת בדמה, שטף את ידיו - ועזב את המקום

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב בני ברק בן 35, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אמו, ילידת 1953. מכתב האישום עולה כי הנאשם דקר את הקורבן 14 פעמים - והשאיר את הסכין נעוצה בגופה.

לפי כתב האישום, לאורך השנים התגורר הנאשם עם הוריו בדירתם בעיר. כחודש לפני הרצח, שכר הנאשם דירה משלו וכשבוע וב-26 ביולי 2019, חזר להתגורר יחד עם אמו ואביו. יום לאחר מכן לפנות בוקר, יצא הנאשם מהדירה וזמן קצר לאחר מכן, שב למקום ונכנס לחדר השינה שלו. באותה עת, שהו הוריו בחדרם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מעצר החשוד ברצח בנתניה הוארך ב-6 ימים; אמו: "ניסינו להתריע"

"ללא כל אזהרה": ויקטור קטן הואשם ברצח בשל ריב על חניה ברמלה

חשד לרצח בג'לג'וליה: גבר בן 65 נורה למוות בפתח ביתו

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

בהמשך, קמה האם לקראת בנה ונכנסה לחדר, אך אז החליט הנאשם להמיתה. הוא הלך לחדר סמוך ונטל מכוננית סכין באורך 18 ס"מ, נכנס לחדר ודקר אימו 14 פעמים בפלג גופה העליון, כאשר במהלך הדקירות זעקה המנוחה וניסתה להתגונן ממנו באמצעות ידה. מיד לאחר מכן, יצא הנאשם מהחדר כשהוא מותיר את הסכין נעוצה בגופה של המנוחה, כשהיא מתבוססת בדמה. עקב המעשה, מתה האם באופן מיידי.

לאחר ביצוע הרצח, שטף הנאשם את ידיו בחדר הרחצה שבדירה, יצא ממנה, השליך את כפכפיו בכניסה לבניין ואת המפתח לדירה בחצר הקדמית של הבניין.