חשד לרצח בטייבה: אישה נדקרה למוות - בעלה נעצר

צוות מד"א הוזעק לבית פרטי בעיר ומצא את ופאא גוהר מסארווה בת ה-41 מחוסרת הכרה. בוצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה. 13 נשים נרצחו מתחילת השנה

זמן צפייה: 01:41

חשד לרצח: ופאא גוהר מסארווה, בת 41 מטייבה, נדקרה היום (חמישי) למוות בביתה בטייבה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותה ללא הכרה, ביצע בה פעולות החייאה, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את בעלה. נסיבות המקרה נחקרות. 13 נשים נרצחו מתחילת השנה.

חובש מד"א, מוחמד נאטור, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה בת 40 מחוסרת הכרה בבית עם פציעות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה, שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

ופאא גוהר מסארווה, שנדקרה למוות בטייבה | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מגפת הקורונה: 966 ישראלים אובחנו אתמול; מספר המתים עלה ל-324

מחאת העובדות הסוציאליות: צומת עזריאלי בתל אביב נחסם לתנועה

חשד לרצח בטייבה: אישה נדקרה למוות
חשד לרצח בטייבה: אישה נדקרה למוות | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אניטה פרידמן יו"ר ויצו העולמית, מסרה אחרי המקרה: "האישה שנרצחה היום היא קורבן לא רק של הרוצח הנתעב, אלא גם של חוסר מדיניות וחוסר ההשקעה של ממשלת ישראל. בשעה זו חיות אלפי נשים בסיכון בישראל, תחת טרור ואלימות, וכל אחת מהן מועמדת לצערנו להיות הנרצחת הבאה. הגיע זמן שמישהו בממשלה יזדעזע ממגפת האלימות ויתייחס אליה באותה חומרה שבה מתייחסים למגיפות אחרות. אנו קוראות לראש הממשלה לקחת אחריות אישית על הטיפול בתופעה ולהתייצב בראש המאבק למיגור האלימות נגד נשים, ובראש ובראשונה לפעול ליישום מיידי של התכנית הלאומית למניעת אלימות נגד נשים".

מוקדם יותר, פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד תושב המרכז בן 33, בגין ניסיון רצח אשתו וחבלה בנסיבות מחמירות. זאת, לאחר שלפני כחודש הוא דקר אותה ופצע אותה קשה – ואז קפץ מהמרפסת.

"לאחר שאכלו יחד, הגבר החליט להמית את אשתו ששכבה באותה העת לידו במיטה ועיינה במגזין", נכתב בכתב האישום. "הוא בעט בה והפיל אותה מהמיטה, החל להכות אותה באמצעות אגרופיו בפניה ובראשה ובהמשך, אף נטל מנורת שולחן והחל באמצעותה להכות בחוזקה בראשה - עד שגרם לה חבלות רבות".

"הבעל לא חדל ממעשיו על אף תחנוניה של אשתו, ובהמשך החל להטיח את ראשה בחוזקה בקירות חדר השינה", נכתב. עוד עולה מכתב האישום, כי בשלב מסוים האישה הצליחה להימלט ונעלה עצמה בחדר האמבטיה. בשלב זה, נטל בן ה-33 סכין לחיתוך לחם ופרץ את הדלת. הוא קרה שאשתו מנסה לשתות מהברז – והטיח את ראשה בברז עד שנשבר.