אחרי 5 שבועות במעצר: החשוד ברצח בת זוגו בר"ג שוחרר למעצר בית

החשוד, ששמו אסור בפרסום, שוחרר למעצר בית למשך כשבועיים. החשוד נמצא במעצר כבר חמישה שבועות וטרם הוגש נגדו כתב אישום

החשוד ברצח בת זגותו בדירה ברמת גן

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (שלישי) בהסכמת המשטרה למעצר בית את החשוד ברצח בת זוגו ברמת גן לפני חמישה שבועות. כבר לפני כשבועיים הורה בית המשפט לשחרר את החשוד, אך המשטרה ערערה ומעצרו הוארך. החשוד, ששמו אסור בפרסום, יישאר במעצר בית למשך כשבועיים והוצא נגדו צו עיכוב יציאה מן הארץ.

למרות מעצרו הארוך, עדיין לא הוגש נגד החשוד כתב האישום. בשבוע שעבר פורסם באתר חדשות 13 לראשונה כי ממצאי דו"ח הטוקסיקולוגיה של הצעירה שנמצאה ללא רוח חיים קבעו כי לא היו בדמה סמים ואלכוהול, אך כן נמצאו שרידי תרופות, שאותן נטלה לפיה מרשם.

ממצאי הדו"ח לא אפשרו לקבוע בצורה חד משמעית מה מידת ההשפעה של התרופות על מותה, אך עולה כי המוות נגרם ככל הנראה מטביעה, מה שחיזק לכאורה את החשד נגד בן זוגה.

תחילה חשבו במשטרה שמדובר במוות ממנת יתר ולאחר מכן, מדו"ח נתיחת הגופה עלו סימנים כלשהם של חניקה - אך גם הם אינם חד משמעיים.

בעבר טען החשוד בעדותו כי השניים "היו לקראת סוף מערכת היחסים והיא הייתה אמורה לעבור. היא נכנסה להתקלח - ישבתי עם אוזניות ושיחקתי בסלולר. ראיתי שהיא לא יוצאת מהאמבטיה הרבה זמן, נכנסתי וראיתי אותה". לדברי גורם במשטרה, החשוד נעצר כי היה חוסר התאמה בין הסיטואציה לתגובתו לאירוע. "הוא ראה 40 דקות של החייאה - והיה 'קול'", הסביר. "למרות שטען כי שמע מים, הבית היה יבש, והבגדים שלה היו ספוגים במים מחוץ לאמבטיה".