3 נרצחים תוך פחות מיממה: גבר נורה למוות בגליל

פחות מ-24 שעות אחרי שתושב טמרה נרצח בכפר זרזיר, ובהמשך לרצח שאירע היום בלוד, צוותי מד"א הוזעקו לכפר ראמה וקבעו את מותו של גבר בן 56. על פי החשד הרקע לארוע הוא סכסוך בן עבריינים

זמן צפייה: 00:05

רצח שלישי תוך פחות מ-24 שעות: סאטי גרזוזי בן ה-56, תושב תרשיחא, נורה למוות הערב (שישי) בכפר ראמה שבלב הגליל, שם יש עסק בבעלותו. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא רוח חיים עם פציעה חודרת, ונאלצו לקבוע את מותו. על פי החשד הרקע לארוע הוא סכסוך בין עבריינים.

סאטי גרזוזי בן ה-56 ממעלות-תרשיחא שנרצח בכפר ראמה
סאטי גרזוזי בן ה-56 ממעלות-תרשיחא שנרצח בכפר ראמה

פרמדיק מד"א אדי זוגוט סיפר: "הפצוע היה מחוסר הכרה הכרה וסבל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת הרצח בכפר ראמה
זירת הרצח בכפר ראמה

מוקדם יותר היום נורה למוות תושב ערערה כבן 25 בלוד. המשטרה פתחה בחקירה, וכעבור כמה שעות עצרה שני חשודים ברצח, תושבי לוד בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בעת שניסו לברוח אל שטחי הרשות הפלסטינית. אמש נורה למוות תושב טמרה בן 32, כאשר היה בדירה בכפר זרזיר שבגליל עם ארבעה אנשים נוספים, ולפתע נכנס אלמוני לדירה והתנקש בו. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו את הקורבן ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותו.

זירת הרצח בלוד
זירת הרצח בלוד

בעקבות הרצח בראמה, עמותת יוזמות אברהם עדכנה כי 54 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2022 בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 52 אזרחים ושניים שאינם אזרחים. מבין הקורבנות, 45 נורו למוות, 32 מהם היו עד גיל 30, ו-6 מהקורבנות היו נשים.