חשד לרצח בנתניה: גבר נורה למוות; אישה במצב קשה

צוות מד"א שהגיע לכניסה לעיר נאלץ לקבוע את מותו של בן ה-35 ופינה את בת ה-30 לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

זמן צפייה: 00:20

חשד לרצח בנתניה: גבר כבן 35 נורה היום (שישי) למוות בכניסה לעיר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. אישה כבת 30 נפצעה קשה באירוע ופונתה לבית החולים לניאדו בעיר כשהיא מורדמת ומונשמת. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

אנשי מד"א, יקי חג'ג' ואוריאן לוקץ, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים כשהם מחוסרי הכרה, הגבר היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. אישה כבת 30 שהייתה במצב קשה מאוד הורדמה והונשמה בשטח ופונתה במצב קריטי לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

חשד לרצח בנתניה: בן 35 נורה למוות
חשד לרצח בנתניה: בן 35 נורה למוות | צילום: דוברות מד''א

כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי נורה למוות אבו ג'לאל מוחי אל-דין, בן 33 תושב בענה שבצפון, במושב חזון שבגליל. המשטרה הקימה מחסומים ופתחה בסריקות לאיתור חשודים. נסיבות האירוע נחקרות.

בסמוך לשעה 04:00 התקבלה הודעה על ירי לעבר צימר במושב חזון - שם נמצא הגבר כשעל גופו סימני ירי. הצוות הרפואי שהגיע לזירה קבע את מותו במקום.

אמבולנס
אמבולנס | צילום: Shutterstock

לפני כשבועיים צעיר בן 22, נביל עיסא עמאש, נורה למוות במועצה המקומית ג'סר א-זרקא שבצפון. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים הלל יפה תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

מוקדם יותר באותו חודש, רסמי עטווה אל-אסד, בן 35, אותר ללא רוח חיים בשטח פתוח, בסמוך לבית העלמין במועצה המקומית לקיה שבדרום. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה מצאו את הגבר עם סימני אלימות, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות באזור אחר חשודים.