צעיר מהקריות נעצר בחשד לרצח אשתו - לאחר שדיווח כי התאבדה

בן 29 מקריית ביאליק, שנעצר לפני כחודש בגין תקיפת זוגתו, התקשר למשטרה וטען כי האחרונה שמה קץ לחייה. השוטרים החליטו לקחת אותו למעצר עד לנתיחת הגופה ומעצרו הוארך עד יום חמישי

זמן צפייה: 01:48

חשד לרצח בקריות: צעיר בן 29 מקריית ביאליק נעצר היום (שישי) בחשד שרצח את אשתו בת ה-29. זאת, לאחר שהבוקר דיווח למשטרה כי זוגתו שמה קץ לחייה. השוטרים החליטו לעצור את החשוד עד לנתיחת הגופה ומעצרו הוארך היום עד ליום חמישי. חקירת האירוע נמשכת.

הצעיר נעצר לפני כחודש בגין תקיפת אשתו, והורחק בצו בית המשפט המחוזי לקריית שמונה. לפני שלושה ימים חזר לביתו, וכעת הוא טוען, באמצעות עורך הדין רועי קרן, כי אשתו התאבדה לנגד עיניו.

מהמשטרה נמסר כי היא "בודקת את נסיבות מותה של תושבת קריית ביאליק בביתה, לאחר דיווח שהתקבל הבוקר אודות המוות". "בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי בודקים החל משעות הבוקר את המקום, לבחינת הנסיבות. בשלב זה נחקר בתחנה בן הזוג וככל שיידרש חקירתית, לצד הממצאים בשטח, תבחן המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. הרקע, הנסיבות וכל כיווני החקירה נבדקים", לשון ההודעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

החשוד ברצח מיכל סלה סירב להישלח לאבחון; שב"ס מסרב לכלוא אותו

"אכזריות מיוחדת": מעצר החשוד ברצח מיכל סלה הוארך ב-11 ימים

החשד לרצח במוצא: בעלה של מיכל סלה לא שיתף פעולה בחקירתו

מיכל סלה ובעלה אלירן מלול, החשוד ברציחתה
מיכל סלה ובעלה אלירן מלול, החשוד ברציחתה | צילום: חדשות 13

כזכור, לפני כשבוע נדקרה למוות מיכל סלה, עובדת סוציאלית בת 32, בביתה שבמוצא. מלול, שעל פי החשד דקר אותה, ניסה לשים קץ לחייו. כל זאת ככל הנראה לעיני בתם התינוקת בת השמונה חודשים.

היום יתקיים דיון בבית משפט השלום שבירושלים בעניינו של מלול, לאחר שהמשטרה ביקשה בימים האחרונים לשלוח אותו לאבחון פסיכיאטרי. אולם, מלול סירב להישלח לבדיקה וכעת בשירות בתי הסוהר מסרבים לכלוא אותו. במקביל, גם בית החולים אינו מוכן לאפשר לו להמשיך להתאשפז.

המשטרה ביקשה בימים האחרונים לשלוח את אלירן מלול, החשוד שדקר למוות את אשתו, לאבחון פסיכיאטרי. אולם, מלול סירב להישלח לבדיקה וכעת בשירות בתי הסוהר מסרבים לכלוא אותו. במקביל, גם בית החולים אינו מוכן לאפשר לו להמשיך להתאשפז. היום (שישי) יתקיים בבית המשפט בירושלים דיון בנושא.

ביום שני, לאחר שיפור במצבו הרפואי, שמוגדר כעת קל, נחקר מלול בבית החולים הדסה עין כרם - אך לא שיתף פעולה עם החוקרים. המשטרה לא הצליחה לקבל את גרסתו, לאחר שטען כי הוא סובל מכאבים.