שיפור במצב החשוד ברצח מיכל סלה במוצא: צפוי להיחקר בקרוב

בעלה של בת ה-32, שניסה לשים קץ לחייו לאחר שעל פי החשד דקר למוות את אשתו, נמצא כעת במצב קל ויציב ובהכרה מלאה. זאת, לאחר שביום חמישי נותח בבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא מורדם ומונשם

זמן צפייה: 02:24

השתפר מצבו של העל החשוד ברצח אשתו, מיכל סלה, במוצא ביום חמישי - כך נמסר הבוקר (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. החשוד אושפז ביום חמישי, לאחר שניסה להתאבד, במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, אך כעת מצבו מוגד קל ויציב והוא בהכרה מלאה.

לילי בן עמי, אחות של מיכל, סיפרה אתמול על אמירה "חריגה" שאמר החשוד ברצח לפני שבוע: "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. בסעודה האחרונה, לרוצח שלה הייתה אמירה חריגה מאוד: הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון. הוא התעקש ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו". את הדברים כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "איך אפשר לישון כשאחותי הקטנה מוטלת מתחת לאדמה? איך אפשר לישון כשלפני כמה שעות תהית איך להסביר לילדייך שהיא נרצחה? על ידו?", הוסיפה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עובדת סוציאלית, אם לתינוקת: מיכל סלה נרצחה על ידי בעלה

אחות הנרצחת במוצא: "הרוצח אמר שסבל התוקף גדול מסבל הקורבן"

הרצח בהרי י-ם: "הגבר הגיע לדלת עם תינוקת – וביקש שאקח אותה"

מיכל סלה, הנרצחת מיישוב מוצא
מיכל סלה, הנרצחת מהיישוב בית זית | צילום: באדיבות המשפחה

כזכור, ביום חמישי מיכל סלה, עובדת סוציאלית בת 32, נדקרה למוות על פי החשד על ידי בעלה. הבעל, ששמו עדיין אסור לפרסום, דקר אותה ואז ניסה להתאבד בעצמו, כל זאת ככל הנראה לעיני ביתם התינוקת בת השמונה חודשים. מעצרו של הבעל הוארך עד ליום חמישי הבא. עורך דינו עידן גמליאלי מסר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמעה. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".

א', שכנתה של מיכל, סיפרה ביום שישי לחדשות 13 כי לאחר המקרה הגיע בעלה של סלה לדירתה, כשבתו התינוקת בידיו, ויבקש ממנה לקחת אותה: "שמעתי דפיקות בדלת, פתחתי אותה וראיתי כבר מחזיק בתינוקת, כשהוא נשען על הקיר, והוא אמר לי: 'אני צריך עזרה. תביאי לי כוס מים וקחי את הילדה'", סיפרה השכנה. "שאלתי אותו מה קרה והוא סיפר לי שהוא ואשתו ניסו להתאבד". "נכנסתי הביתה עם הילדה, התקשרתי למשטרה, והם יצרו קשר עם מד"א", הוסיפה א'. "הכנסתי את הילדה טיפלתי בה. ילדה נחמדה ושמחה, רחצנו אותה". "הילדה לא בכתה – היא רצתה להיות בידיים", הוסיף בעלה של א', ג'.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191004-1213' autoplay='0' credit='' desc='ג′, שכן של מיכל סלה' kid='1_u5y01a91' duration='183'']

"הגבר היה פצוע, אבל נראה בסדר גמור מבחינת שיח, הוא לא היה נראה נסער או מבולבל, אלא אדם במצוקה שמבקש עזרה. לאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה", הוסיפה השכנה. "לא הכרנו את הזוג. אני חושבת שראיתי את הבחורה (מיכל) כמה פעמים, בחורה מקסימה. התרשמתי ממנה. אבל אותו אני לא זוכרת שראיתי אף פעם, ולא את התינוקת".