החשוד ברצח אשתו בחולון הודה במעשה; הרקע - אובססיה כלפי האישה

לאחר שנעצר הלילה בתום שעות של חיפושים, הודה הבעל בחקירתו כי דקר למוות את זוגתו בת ה-30 בדירתה ברחוב הערבה. בהמשך, יובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב

זמן צפייה: 04:58

הגבר החשוד ברצח אשתו בחולון הודה היום (רביעי) בחקירתו כי דקר אותה למוות אמש בדירתה שברחוב הערבה. הרקע לאירוע ככל הנראה הוא אובססיה כלפי האישה. הלילה, כזכור, נעצר החשוד בתום שעות של חיפושים. בהמשך היום יובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב. הבעל החשוד נעצר באוגוסט האחרון בגין עבירות אלימות כלפי אשתו, נשפט לעשרה חודשי מאסר ושוחרר ב-11 במארס השנה, אך המשטרה לא עודכנה על שחרורו.

אתמול כאמור אותרה בת ה-30 ללא רוח חיים בדירתה. כוחות המשטרה ומגן דוד אדום שהגיעו לדירה מצאו את האישה בחדר המדרגות כשהיא דקורה מספר רב של פעמים בכל חלקי גופה. האישה מוכרת לשירותי הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חולון, ואף שהתה במקלט לנשים מוכות בחיפה ועזבה מרצונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מספר המתים מקורונה עלה ל-212; מניין המחלימים גדול מהחולים

לאחר שעות של חיפושים: נעצר הגבר החשוד ברצח אשתו בחולון

התחזית ליום העצמאות: מעונן חלקית עד בהיר; בהמשך השבוע יתחמם

הזירה בחולון
הזירה בחולון | צילום: מד''א

"נכנסנו לבניין והובילו אותנו למקום בו שכבה אישה כבת 30 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש רפואת חירום ערן כרמל. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

יו"ר נעמ"ת חגית פאר אמרה בתגובה לאירוע כי "סיר הלחץ של הקורונה נותן אותותיו והנשים הן הראשונות להיפגע". לדבריה, הארגון פנה לפני מספר שבועות לשרי הממשלה, ואף הזהיר "שהלחצים הבריאותיים והכלכליים יובילו לעלייה במקרי האלימות בתוך משפחות שגם כך נמצאות בסיכון לתופעות שכאלו".