חשד לרצח: נקבע מותה של האישה שנדקרה בחיפה

סמר כלאסני, תושבת העיר בת 51 ואם לשלושה, נדקרה על פי החשד על ידי בעלה בן ה-54, שדקר את עצמו לאחר מכן ונפצע באורח קשה. צוותי הרפואה מצאו אותה ללא הכרה, ולאחר פעולות החייאה מותה נקבע בביה"ח. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 02:18

חשד לרצח וניסיון התאבדות: בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע מותה של סמר כלאסני, האישה בת ה-51 שנדקרה הבוקר (ראשון) בדירה ברחוב אל מותנבי בעיר, ככל הנראה עלי ידי בעלה שנפצע קשה גם הוא. צוותי מד"א שהוזעקו לדירה מצאו את האישה מחוסרת הכרה, ולצידה בעלה בן ה-54, שסבל גם כן מפציעות חודרות.

סמר כלאסני שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה
סמר כלאסני שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה

חובשים ופרמדיקים ביצעו באישה פעולות החייאה ופינו את השניים לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע מותה של האישה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, כאשר מבדיקה ראשונה עולה כי הגבר, תושב העיר, דקר את אשתו, פצע אותה באורח אנוש, ולאחר מכן דקר את עצמו ופצע עצמו באורח קשה. לזוג שלושה ילדים. נסיבות האירוע נבדקות.

זירת הדקירה בחיפה
זירת הדקירה בחיפה | צילום: דוברות המשטרה

ג׳והאינה כראם, שכנתם של בני הזוג, סיפרה לחדשות 13: "הם היו לאחרונה בסכסוך גירושים. אני יוצאת למרפסת רואה את הגבר חמוש בסכין אומרת לו מה אתה עושה פה, מה אתה עושה פה, לא ענה לי, קפץ על הגדר ונכנס לבית של אשתו והתחלנו לשמוע צעקות. הבת יצאה לרחוב וצעקה אבא רוצח את אמא. אחרי הצעקות הייתה דממה והגיע אמבולנס".

שכן נוסף סיפר כי לאחרונה היו בני זוג בעיצומו של סכסוך גירושין, אך הוסיף כי "לא ציפינו, משפחה נורמטיבית לגמרי, אני בהלם".

זירת הדקירה בחיפה
זירת הדקירה בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

הפרמדיקים של מד"א חנן זוהר ושחר עטיאס סיפרו: "נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה והגבר מחוסר הכרה. מיד התחלנו לבצע באישה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קריטי".