"אתה לא יוצא מפה היום": שניים מואשמים ברצח צעיר במסעדה

לאחר פענוח הרצח בתחילת החודש, הפרקליטות הגישה כתבי אישום נגד שני צעירים מרחובות בגין רצח משה אלמיהו במסעדת "עזרא ובניו" באזור בתחילת החודש. לפי כתב האישום, אלמיהו סירב להגיב לאחד הנאשמים ולאחר ויכוח הוא נדקר שש פעמים - ומת

זמן צפייה: 00:45

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד טומי טשלה ודוד בלאי, בני 30 ו-25 בהתאמה מרחובות, בגין רצח משה אלמיהו במסעדה באזור בתחילת החודש. בלאי הסגיר את עצמו כמה שעות לאחר האירוע, ועם התפתחות החקירה, נעצר גם טשלה.

לפי כתב האישום, טשלה ולבאי הגיעו למסעדה עם חברים ובמקביל הגיע גם אלמיהו ז"ל עם חבריו. לאחר כמה דקות התפתח ויכוח בין טשלה לנרצח, שסירב לומר לו שלום. במהלך הוויכוח קילל אחד האנשמים את הנרצח ואיים עליו: "אתה לא יוצא מפה". הנאשם השני, בלאי, היה במקום והבחין בנעשה.

בכתב האישום מצוין כי חבריו של טשלה, אחד הנאשמים ברצח, ניסו להרגיעו וגם הנרצח אלמיהו ניסה לדבר לליבו. אך הנאשם לא התרצה וביקש מהנרצח לצאת איתו מהמסעדה. "בוא נדבר בחוץ. יהיה בסדר", הוא אמר, אך אלמיהו סירב.

בשלב הזה, כך לפי כתב האישום, אחז טשלה בגופו של אלמיהו ולקח אותו מחוץ למסעדה. ויכוח נוסף התפתח ובלאי, הנאשם השני, שלף סכין שהיה לו ודקר את אלמיהו שש פעמים, פעם אחת בלב, וגרם למותו.

"הנאשמים לא חששו מנוכחות של אחרים וגם לאחר הרצח, אחד הנאשמים חזר למסעדה והתיישב בשולחן אוכל", נכתב בבקשת הפרקליטות לעצור את השניים עד תום ההליכים.