חשד לרצח ברמת גן: בת 21 נחנקה למוות - בן זוגה נעצר

צוות מד"א הוזעק לזירה, איתר את הצעירה כשהיא ללא הכרה ונאלץ לקבוע את מותה. על פי החשד בן הזוג החשוד בתקיפה דקר את אימו, שהגיעה למקום כדי לנסות להפריד בין השניים, ופצע אותה קל

זמן צפייה: 02:42

חשד לרצח: צעירה בת 21 אותרה הערב (שבת) ללא רוח חיים בדירה ברמת גן, לאחר שנחנקה למוות. צוות מד"א הוזעק לזירה, איתר אותה כשהיא ללא הכרה ונאלץ לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את בן זוגה, בן 21, בחשד לתקיפתה. זאת, ככל הנראה, לאחר ויכוח שפרץ בין השניים.

נוסף לצעירה, נמצאה בזירה אימו של החשוד כבת 50 כשהיא פצועה במצב קל. על פי החשד בנה דקר אותה כשהגיעה למקום וניסתה להפריד בין השניים. היא טופלה על ידי צוות מד"א ופונתה לבית החולים איכילוב. שכנים של החשוד ברצח מסרו: "מדובר בצעיר שקט, אנחנו בהלם".

חשד לרצח ברמת גן
חשד לרצח ברמת גן | צילום: דוברות המשטרה

פראמדיק מד"א גיא ארזי סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו צעירה בת 21 מחוסרת הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הפצועה השניה, אישה כבת 50 התהלכה בדירה כשהיא בהכרה מלאהף טופלה במקום ופונתה לבי"ח כשמצבה קל".

סנ"צ רונן שמרי אמר: "כנראה מדובר ברצח אלים. החשד כרגע נופל על בחור כבן 21 שהיה בקשר עימה. אימו של החשוד פצועה גם היא. הנסיבות נבדקות ואנחנו מתחילים את החקירה".

חשד לרצח ברמת גן
חשד לרצח ברמת גן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אתמול הוגשו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד מאנדפרו אלאזה, בן 37 מחולון, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מאסטוואל לה היה נשוי במשך 16 שנים. מאסטוואל הייתה בת 31 במותה.

על פי כתב האישום, במהלך השנים האחרונות נהג מאנדפרו לתקוף את המנוחה בהזדמנויות שונות ולאיים עליה כי יהרוג אותה. הרצח, כזכור, בוצע כחודשיים לאחר שמאנדפרו שוחרר ממאסר שריצה בגין תקיפה ואיומים נגד אשתו.

בתאריך 28 באפריל, בשעות הערב, נוצר ויכוח בין השניים לאחר שהיא סירבה לדרישתו לסייע לו בהכנת קפה. כתב האישום מתאר כי בשלב זה, מאנדפרו נטל בקבוק זכוכית שהיה בסלון והכה באמצעותו על ראשה של מאסטוואל.