נסע לכביש צדדי, ירה, וכיסה באדמה: תושב נתניה מואשם ברצח מיולי האחרון

כתב אישום הוגש נגד משה אייל, בן 29 מנתניה בגין רצח בנסיבות מחמירות של סרגיי סוגומנוב בן ה-55 מחולון בקיץ האחרון. מעבר לכך, אייל מואשם בנהיגה ללא רישיון נהיגה כשהסתלק מהזירה. הנאשם מרצה כבר עונש מעצר בתיק אחר והנרצח מוכר גם הוא למשטרה

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד משה (מושמוש) אייל, בן 29 מנתניה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של סרגיי סוגומנוב בן ה-55 מחולון, שגופתו נמצאה ירויה סמוך לקיבוץ יקום ביולי האחרון.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין אורי רינצקי, עולה כי על רקע ההיכרות המוקדמת בין אייל ובין  סוגומנוב, החליט אייל להמית את סוגומנוב ולשם כך הצטייד באקדח ובתחמושת תואמת. בחודש יולי האחרון בשעת לילה מאוחרת, נסע הנאשם יחד עם סוגומנוב אשר נהג ברכב לתחנת דלק הסמוכה לקיבוץ יקום, ומשם המשיכו לכביש צידי.

כעבור מספר דקות, עצר הרכב במקום מבודד, והשניים יצאו ממנו. שם, סמוך לגבעת עפר, שלף אייל את האקדח הטעון וירה אל עבר פלג גופו העליון של סוגומונוב, לפחות ארבעה כדורים, בכוונה להמיתו. כתוצאה מהירי נפגע המנוח ומת במקום.

אייל השאיר את גופתו של סוגומנוב כשעליה תחתונים בלבד וכיסה אותה באדמה. לאחר מכן נכנס לרכב ונהג מהמקום חזרה לכיוון נתניה, זאת על אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. הנאשם החנה את הרכב באחד הרחובות בעיר ומשם הזמין מונית שתיקח אותו לדירת מגוריו.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. אייל כבר מרצה עונש מאסר בתיק אחר של החזקת אמצעי לחימה וסחר בסמים. תוך כדי ריצוי העונש הוא נעצר. גם סוגומנוב מוכר למשטרה והוא משויך לקבוצה של דמות בכירה בעולם הפשע בשרון, שגם הוא עצור בתיק פשע אחר.