הפרקליטות דורשת: 15 חודשי מאסר בפועל למשה איבגי

בעקבות חשיפת חדשות 13: השחקן שהורשע בתחילת השנה בביצוע מעשה מגונה הגיע לבית משפט השלום בחיפה, שם הציגה הפרקליטות את דרישתה לעונש. עורך דינו של איבגי דורש מאסר על תנאי

זמן צפייה: 01:34

הפרקליטות דרשה הבוקר (ראשון) לגזור 15 חודשי מאסר בפועל לשחקן משה איבגי, אשר הורשע בתחילת השנה בביצוע מעשה מגונה. דרישת הפרקליטות באה בניגוד להמלצת שירות המבחן שלא לגזור עליו מאסר בפועל. בדיון בטיעוני העונש שנערך בבית משפט השלום בחיפה, דרש סנגורו של איבגי עורך הדין מיכאל כרמל, מאסר על תנאי.

כאמור, בחודש ינואר הורשע איבגי בביצוע מעשה מגונה וזוכה משני אישומים של עבירות מין. במקרה אחד השחקן זוכה בעקבות סירובה של אחת המתלוננות להעיד, ובשני מקרים נוספים הוא זוכה מחמת הספק. גורם בפרקליטות התייחס להחלטת בית המשפט, ואמר: "נקיים דיון ונחליט אם לערער על הזיכויים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

חרף העלייה בנדבקים: מהיום ניתן לערוך חתונות עם עד 250 אורחים

שופטת עליון קיבלה מכתב איום: "צפי לעונש"; הוגשה תלונה במשטרה

שר המדע אישר מינוי המדענית שפסל קודמו – שנטען שתמכה בסרבנות

משה איבגי
משה איבגי | צילום: חדשות 13

ביוני 2019 נפתח משפטו של השחקן, לאחר שהואשם בארבע עבירות של מעשים מגונים ובשלוש עבירות של הטרדה מינית. בדיון, שהתקיים בדלתיים סגורות, כפר השחקן בכל ההאשמות ודחה כל הצעה לעסקת טיעון.

במארס 2019 הודיעה הפרקליטות על ביטול אחד מארבעת האישומים בכתב האישום. האישום שבוטל התייחס למעשה מגונה באישה שעבדה עם השחקן, שנטען כי הכניס לה יד תחת החולצה. האישום הוסר כיוון שהאישה סירבה להעיד בבית המשפט.