משה חוגג מכחיש כל עבירה פלילית: "לא פשעתי, הכול יסתיים בלא כלום"

שעות אחרי הפרסום בחדשות 13 שלפיו הארנק הדיגיטלי של בעלי בית"ר ירושלים רוקן מ-2.5 מיליון השקלים שהיו בו - הגיב חוגג וטען כי מעולם לא עבר עבירה: "גם העבירות המעטות שהמשטרה עוד לכאורה מייחסת לי יסתיימו בלא כלום"

זמן צפייה: 00:52

אחרי שאתמול (שני) פורסם בחדשות 13 כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה חושדים שהארנק הדיגיטלי של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שבו היו 2.5 מיליון שקלים שהוא הפקיד כערבות למי שיעמוד בהתחייבויות בקבוצה, רוקן - על-פי החשד על-ידי חוגג או מי מאנשיו שרק להם היה הקוד - הגיב הבוקר חוגג ואמר: "מעולם לא פשעתי, גם העבירות המעטות שהמשטרה עוד לכאורה מייחסת לי יסתיימו בלא כלום".במשטרה צפויה לפחות לתשאל את חוגג ואנשיו בנושא.

"לפני כחצי שנה התהפך עליי עולמי", אמר חוגג. "יגיע הרגע בו אספר את הצד שלי ואחשוף את כל מה שעברתי, אבל לא עכשיו. זה עדיין לא הזמן הנכון לעשות זאת. זה ייקח עוד לא מעט זמן, אבל בסוף כולכם תראו שמעולם לא פשעתי וגם העבירות המעטות שהמשטרה עוד לכאורה מייחסת לי יסתיימו בלא כלום.

"לא התראיינתי בשנה האחרונה ולא אתראיין בקרוב, אני מתמקד במשפחתי וביצירה טכנולוגית. הפרופיל הציבורי הגבוה שלי הפך אותי למטרה והסית אותי מהעיקר. אני רוצה לשנות את זה. כדי לרדת מסדר היום הציבורי אני צריך למצוא פתרון לבית"ר ירושלים. קראתי ושמעתי כמוכם את שלל הפרסומים שתארו בדרמטיות את דרישותיי למכירת הקבוצה. כמו פרסומים אחרים סביבי - גם בפרסומים אלו אין שמץ של אמת. המקלדת סובלת הכול ובישראל 2022 האמת היא אפילו לא המלצה.

"רכשתי את בית"ר ירושלים מתוך כוונה לתרום ולעזור לכדורגל הישראלי. רציתי לעשות טוב לעיר הבירה, לעקור את הגזענות ולהישאר במועדון שנים רבות. הצלחתי חלקית במשימה. לא נבהלתי מהקשיים בתחילת הדרך וידעתי שלפניי אתגרים רבים ומורכבים. הדברים השתנו שחלקים מהקהל החל לקלל את בתי הקטנה, את אבי, אמי ומשפחתי. מעולם לא חשבתי שבמקום שבו אני תורם עשרות מיליוני שקלים כל שנה ינהגו בכפיות טובה שכזו

"קבלת ההחלטות שלי בנושא הרכישה הייתה רעה מאוד, לחילופין, במקום להשקיע כל כך הרבה בכדורגל, כמות הילדים החולים שיכולתי להציל עם תרומה של 120 מיליון שקלים גורמת לי להרגיש רע מאוד ואין לי ספק שגם מזה אפיק לקחים בעתיד למרות אהבתי הרבה למשחק. לבית"ר אני מנסה למצוא בעלים חדש כבר כמעט שנה ללא הצלחה, רבים וטובים לא מוכנים לשמוע.

"לפחות ארבעה אוהדי בית"ר שרופים בעלי ממון לא מוכנים בשום פנים ואופן לקחת את המועדון, אבל אולי דווקא מהמצב הזה יכול לצאת משהו נהדר. כרגע בית"ר שייכת לי אבל היא צריכה להיות שייכת לאוהדים, מה שעובד בברצלונה, בריאל ובחצי מהליגה הגרמנית, יכול לעבוד גם במועדון עם כמות אוהדים כמו זו של בית"ר.

משה חוגג
משה חוגג | צילום: פלאש 90

"שמחתי לראות בשבועות האחרונים את היוזמה של עמותת האוהדים שקמה במטרה לרכוש את ביתר ולהצעידה למקום הראוי לה בצמרת הכדורגל הישראלי. בכדי לעזור לה לממש את מטרתה ומתוך הערכה רבה ליוזמה הברוכה, כל עוד היא מתקיימת, אני מוותר על כל חוב כספי כלפיי ועל חלקי היחסי בחוב כלפי מי מהחברות בהן אני שותף.

"במידה ותצליחו לאסוף את ההון העצמי הנדרש, כ-15 מיליון שקלים, אעביר לכם את הבעלות על המועדון ואעמוד לשירותכם אם תצטרכו עזרה או עצה טובה מבעל ניסיון שנכווה. בית"ר הייתה ועודנה חשובה לי מאוד ולכן אעשה כל שביכולתי על מנת לסייע לה לחזור למסלול. אתפלל כי עמותת האוהדים תצליח במקומות שאני נכשלתי ואשמח לראותכם מנצחים על המגרש ומחוצה לו".

ביום שישי פורסם לראשונה בחדשות 13 כי המשטרה סיימה את חקירת תיק עבירות המין של איש העסקים והשבוע תעביר המשטרה את סיכום החקירה לפרקליטות, עם המלצה להגשת כתב אישום בשלושה סעיפים, כאשר החמור ביניהם הוא אישום בשני מקרים של צריכת זנות מקטינות.

בנוסף צפויה המשטרה להמליץ על אישום נגד בעלי בית"ר ירושלים גם בעשרות מקרים של פגיעה בפרטיות, לאחר שצילם נשים במהלך מעשים מיניים ללא ידיעתן, ובשני מקרים של אספקת סמים לקטינות. חוגג נחשד גם בביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות וסחר בבני אדם, אך נראה כי סעיפים אלו לא יגיעו לכדי כתב אישום.

כזכור, חוגג נעצר בפרשה שכללה גם חשד לעבירות מין וגם חשד לעבירות כלכליות בתחום הקריפטו במאות מיליוני שקלים. יש להדגיש כי מדובר כאן רק בסיום חקירת תיק עבירות המין, ובעניין הכלכלי המשטרה צפויה לקיים חקירה עוד מספר חודשים ורק אז להגיש ההמלצות.

בסביבתו של חוגג אמרו כי מדובר בסך הכל בהמלצות, שהן פחותות בהרבה מהחשדות ההתחלתיים שעסקו בעבירות חמורות הרבה יותר. עוד אמרו כי מי שיקבע בסופו של דבר אם יהיה כתב אישום היא הפרקליטות, וגם זה רק לאחר שימוע.