עסקת המכירה של בית"ר: המשטרה נגד העברת הכסף לצד שלישי

עתידו של מועדון הפאר בית"ר ירושלים נמצא בידי חוקרי להב 433, ובתחילת השבוע צפויה היחידה הארצית לחקירות הונאה להודיע כי היא מתנגדת לסעיף בחוזה שמאפשר לגורמים זרים לקבל כסף, סעיף הנאמד במיליוני שקלים. גורמים במשטרה הבהירו כי העסקה עוד רחוקה מחתימה

זמן צפייה: 00:30

עתידו של מועדון הפאר בית"ר ירושלים נמצא בידי חוקרי להב 433, ובמשטרה מבקשים למנוע מצב שבו הכסף מרכישת המועדון יגיע לצד שלישי, כך פורסם הערב (שישי) ב"שישי עם אילה חסון".

בתחילת השבוע צפויה היחידה הארצית לחקירות הונאה להודיע כי היא מתנגדת לסעיף בחוזה שמאפשר לגורמים זרים לקבל כסף, סעיף הנאמד במיליוני שקלים. גורמים במשטרה אמרו לחדשות 13 כי העסקה בין בעלי הקבוצה משה חוגג לאיש העסקים ברק אברמוב עוד רחוקה מחתימה, והבהירו כי כל שקל במסגרת העסקה ייבחן לעומק.

Beitar Jerusalem F.c. Training Session In Jerusalem
אוהדי בית''ר ירושלים | צילום: רויטרס

כבר שבועות שאוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של חוגג, בטענה שהוא מחזיק את המועדון כבן ערובה, עם חובות ענק, סכסוכים בין עמותות אוהדים - ואיום הירידה לליגה א'. חוגג נמצא בעיצומו של משא ומתן למכירת המועדון לאברמוב, בעלי רשת "ג'פאניקה" וקבוצת בני יהודה תל אביב מהליגה הלאומית, אך כאמור העסקה עוד לא נחתמה רשמית.