המלצות המשטרה בתיק משה חוגג: אישום בצריכת זנות מקטינות

פרסום ראשון: המשטרה סיימה את חקירת תיק עבירות המין של איש העסקים, ובשבוע הבא היא צפויה להעביר את סיכום החקירה לפרקליטות, עם המלצה להגשת כתב אישום בשלושה סעיפים, בהם גם עשרות מקרים של פגיעה בפרטיות ושני מקרים של אספקת סמים לקטינות

זמן צפייה: 00:20

פרסום ראשון: המשטרה סיימה את חקירת תיק עבירות המין של איש העסקים משה חוגג, כך פורסם הערב (שישי) ב"שישי עם אילה חסון". בשבוע הבא תעביר המשטרה את סיכום החקירה לפרקליטות, עם המלצה להגשת כתב אישום בשלושה סעיפים, כאשר החמור ביניהם הוא אישום בשני מקרים של צריכת זנות מקטינות.

בנוסף צפויה המשטרה להמליץ על אישום נגד בעלי בית"ר ירושלים גם בעשרות מקרים של פגיעה בפרטיות, לאחר שצילם נשים במהלך מעשים מיניים ללא ידיעתן, ובשני מקרים של אספקת סמים לקטינות. חוגג נחשד גם בביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות וסחר בבני אדם, אך נראה כי סעיפים אלו לא יגיעו לכדי כתב אישום.

משה חוגג
משה חוגג

כזכור, חוגג נעצר בפרשה שכללה גם חשד לעבירות מין וגם חשד לעבירות כלכליות בתחום הקריפטו במאות מיליוני שקלים. יש להדגיש כי מדובר כאן רק בסיום חקירת תיק עבירות המין, ובעניין הכלכלי המשטרה צפויה לקיים חקירה עוד מספר חודשים ורק אז להגיש ההמלצות.

בסביבתו של חוגג אמרו כי מדובר בסך הכל בהמלצות, שהן פחותות בהרבה מהחשדות ההתחלתיים שעסקו בעבירות חמורות הרבה יותר. עוד אמרו כי מי שיקבע בסופו של דבר אם יהיה כתב אישום היא הפרקליטות, וגם זה רק לאחר שימוע.