פרשת משה חוגג: חלק מהכסף של המשקיעים שימש לווילה ובית"ר ירושלים

בחקירתו של איש העסקים עלה למשטרה חשד כי חוגג השתמש בחלק מהכסף שהגיע ממשקיעים בעסקיו לרכישת נכסים. בנוסף, המשטרה הצליחה לפצח מספר ארנקים דיגיטליים, באחד מהם היה סכום של חמישה מיליון דולר

זמן צפייה: 01:19

במסגרת חקירתו של איש העסקים משה חוגג, עלה למשטרה חשד כי חוגג השתמש בחלק מהכסף שהגיע ממשקיעים בעסקיו לרכישת וילה בכפר שמריהו ולהשקעה בבית"ר ירושלים, כך פורסם היום (שישי) לראשונה בחדשות 13.

בנוסף, המשטרה הצליחה לפצח מספר ארנקים דיגיטליים בין היתר גם בעזרת אנשים שנחקרו ומסרו לחוקרים את הסיסמאות לארנקים, ובאחד מהם היה סכום של חמישה מיליון דולר.

מתוך ארבעה מיזמים של חוגג, בשניים מהם חושדים במשטרה כלל לא הייתה כוונה להשקיע ולא היה מוצר. שם כל הכסף, בסך עשרות מיליוני שקלים, נעלם. בשני מיזמים נוספים הושקע חלק קטן מהכסף אבל לאחר נפילת המיזם, שאר הכסף לא הוחזר למשקיעים אלא נלקח למטרות אחרות, כמו למשל רכישת וילה בכפר שמריהו בסך עשרות מיליוני שקלים, השקעה בבית"ר ירושלים וחיי ראוותנות.

עם זאת חוגג, שנמצא במעצר בית,רוצה להמשיך להפעיל את עסקיו. לכן, הגיש רשימה של מעל עשרה אנשים שהוא מבקש שיעזרו לו להפעיל את עסקיו. במשטרה לא מתכוונים להיענות לרשימה הזאת. ההערכה שייתכן ויאושרו אחד או שניים מהרשימה.

בתוך כך, לפי גורמים במשטרה תיק עבירות המין מתקדם בצורה טובה והוא כבר ביישורת האחרונה. לחוקרים יש עדות נוספת של אישה ובכך עלה המספר לשלוש עשרה עדויות של נשים נגד חוגג. מדובר תיקים שמבחינת המשטרה מבוססים ויש ראיות לעבירת פגיעה בפרטיות.

בנוסף, יש בידי המשטרה עדויות של ארבעה ארבעה מקרים של שידול לסרסרות, מנשים שקיבלו כסף מחוגג תמורת שידול נשים אחרות לקיום יחסי מין, ועוד מספר מקרים של שידול לזנות.