פרשת חוגג: חומרים פדופיליים נמצאו במכשיר הטלפון שלו

לטענת איש העסקים, הוא קיבל את החומרים בווטסאפ, לא הוריד אותם ולא העביר אותם הלאה. בנוסף, נחשף כי טדי שגיא הוא אחד מעשירי ישראל ששמו הוזכר בהקלטה הנוגעת לפרשה הכלכלית

זמן צפייה: 03:13

על מכשיר הטלפון הנייד של איש העסקים משה חוגג נמצא חומר פדופילי - כך פורסם לראשונה הערב (שלישי) בחדשות 13. יש לציין כי לא מדובר בחומר שהוא צילם בעצמו - אך עצם ההחזקה היא עבירה פלילית. לטענת חוגג, הוא קיבל את החומר בקבוצת ווטסאפ, לא העביר אותו לאף אחד ולא הוריד אותו למכשיר.

בתוך כך, לאחר שפורסם כי חוגג הוקלט בשיחה עם גורם עברייני בדבר השקעה של איש עסקים מוכר אחר, כעת הותר לפרסם כי איש העסקים המוכר הוא טדי שגיא. מדובר בפרשה הכלכלית של חוגג ושגיא אינו חשוד בכלום. במשטרה נבדקה ההקלטה בה הושמע שמו של שגיא.

לפי ההקלטה, הגורם העברייני הציע כי שגיא ישקיע 2.5 מיליון דולר בעסקיו של חוגג. יועץ התקשורת של טדי שגיא, הדן אורנשטיין, מסר כי "לטדי שגיא אין כל קשר חברי או עסקי עם משה חוגג. שגיא לא השקיע ולא שקל להשקיע במיזם כלשהו של חוגג. העובדה שחשודים בהונאה משתמשים ב'ניים דרופינג' שקרי - מקוממת".

כזכור, הלילה הגיעה המשטרה לסיכום עם חוגג כי אחרי 21 יום במעצר, ולמרות שבסביבתו אמרו כי יילחם נגד הארכת מעצרו, מעצרו יוארך בשבעה ימים. אם עד השבוע הבא לא יוגש נגדו כתב אישום - הוא ישוחרר למעצר בית. במידה וישוחרר, סכום הערבות נקבע על 20 מיליון ש"ח.

בסיכום אליו הגיעו פרקליטיו של חוגג, עו"ד משה מזור ועמית חדד, הוסכם כי אם החקירה לא תסתיים במהלך השבוע הקרוב ישוחרר חוגג לביתו, אך אם המשטרה תצהיר על סיום החקירה ותגיש הצהרת תובע - היא גם תגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בכך יסגור חוגג 28 ימים במעצר מבלי שקיים דיון אחד, ומבלי שיעלה לאולם הדיונים.