"החיים שלנו התהפכו ברגע אחד": זעם ההורים על המורה החשוד בפדופיליה

בית המשפט התיר לפרסם את שמו של מרדכי שולמן בן ה-25 מירושלים, החשוד כי פגע מינית בילדים אותם לימד בגן ילדים. בחקירתו הוא קשר את עצמו למעשי תקיפה נוספים, והודה כי הוא צופה בתכנים פדופיליים ונמשך לקטינים. "נעשה הכל כדי להביא את הצדק לילדים שלנו"

זמן צפייה: 03:32

במשמר בתי המשפט לא זוכרים מחזה כמו שנראה שם אתמול (שישי), כאשר עשרות אמהות חרדיות רדפו אחר מרדכי שולמן, מורה בן 25 מירושלים, בתום דיון בבקשה להתיר את שמו לפרסום לאחר שנחשד כי פגע מינית בילדים קטנים שאותם לימד.

את הזעם והכאב שלהם אפשר להבין כששומעים את העדויות הקשות שחשפנו במהדורה המרכזית לפני כחודש. יותר מ-15 הורים הגישו תלונה, הילדים נחקרו ושולמן נעצר. בחקירתו הוא קשר את עצמו למעשי תקיפה נוספים, הודה כי הוא צופה בתכנים פדופיליים ונמשך לקטינים. למרות כל זאת הוא שוחרר ושמו נאסר לפרסום.

מרדכי שולמן תחקיר פדופיל רב גן ילדים
מרדכי שולמן מירושלים, החשוד במעשי פדופיליה בגן ילדים

מיד לאחר שידור התחקיר פנינו לבית משפט השלום בבקשה להתיר את שמו לפרסום. השופט אישר את הבקשה אך שולמן ערער, ושופט בית המשפט המחוזי אוהד גורדון דחה את הערעור וכתב בהחלטתו: "טיב המקרים הנחקרים ומספרם מחדד את חשיבות הפרסום כאמצעי להגברת הזהירות".

"החיים שלנו התהפכו ברגע אחד, זו לא המציאות שבחרנו אותה", אמרה אחת האמהות לילדים בגן, "נעשה הכל כדי להביא את הצדק לילדים שלנו". כעת ההורים מקווים שהמשטרה תשלים את החקירה במהירות, ויוגש כתב אישום נגד האיש שלכאורה פגע בילדיהם.

מרדכי שולמן מירושלים, חשוד במעשי פדופיליה בגן ילדים
מרדכי שולמן מירושלים, החשוד במעשי פדופיליה בגן ילדים

מיד לאחר שידור הכתבה פנתה המועצה לשלום הילד במכתב למשטרה, ובו נכתב: "מהכתבה שפורסמה בערוץ 13 אודות המקרה, עולה תמונה קשה, בה בין היתר נחשף "חדר לימוד האותיות" ובתוכו נמצאו חפצים שונים - מזרן אדום, גרזן, פטיש וקרמים, בו על פי החשד בוצעו העבירות. מהכתבה עלו שאלות מטרידות באשר לאופן שבו התבצעה לכאורה החקירה. שיהוי באיסוף הראיות ובקשה מהורי ילדי הגן להעביר את הראיות באופן עצמאי למשטרה".