אזרח מולדובה נמצא מת במלונית קורונה בתל אביב

הגבר, בשנות ה-30 לחייו, נחת אמש ממולדובה ונמצא כשסימני אלימות בגופו במלונית הקורונה ברחוב לוינסקי בעיר. האירוע מורכב בשל הצורך במיגון השוטרים במקום

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס. ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בשנות ה-30 לחייו נמצא מת היום (שלישי) במלונית קורונה ברחוב לוינסקי בתל אביב. המנוח, אזרח מולדובה שאינו ישראלי, נחת אמש בארץ ונכנס למלונית המיועדת לשבים מחו"ל. במשטרה בודקים חשד לפלילים בעקבות סימני אלימות על גופו. בשל סטטוס הבידוד של המקום - החקירה מורכבת מבחינת מיגון השוטרים בזירה.

האירוע מתווסף לשורת אירועים פליליים בימים האחרונים. במהלך הלילה, אנס סלימאני, בן 41, נורה למוות בחיפה. הגבר, תושב העיר, נפצע קשה מירי וצוות מד"א קבע את מותו במקום. המשטרה מבצעת סריקות אחר חשודים, לצד איסוף ממצאים בזירה. פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה כי "במקום הייתה המולה רבה. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רחפנים ושוטרים סמויים: כך נערכת המשטרה לאכיפת ההגבלות

המשטרה חוקרת: הירי באישה בבת ים היה מכוון

ביידן: תומך בתכנית לחסן את כל חיילי הצבא האמריקני

אמש נמצא גבר בן 42 מת בדירה ברחוב נחמיה בנתניה כשעל גופו סימני אלימות, כפי הנראה דקירה. פראמדיקים של מד"א מצאו אותו בסביבות השעה 03:00 כאשר הוא כבר ללא רוח חיים וקבעו את מותו. הקורבן היה מוכר למשטרה ואת גופתו מצאו שני צעירים שכנראה הגיעו לדירה לצורך מפגש איתו.