משה איבגי ערער על הכרעת דינו: ביקש להגיש ראיות חדשות

השחקן, שהורשע בביצוע מעשה מגונה ונידון לשישה חודשי עבודות שירות, ביקש מבית המשפט המחוזי בחיפה לשמוע מחדש כמה עדים, בהם המתלוננת. זאת, לדבריו, בשל "התפתחויות שחלו לאחר מתן גזר הדין"

זמן צפייה: 02:54

השחקן משה איבגי, שהורשע לפני חודש בביצוע מעשה מגונה ונידון לשישה חודשי עבודות שירות, הגיש הבוקר (ראשון) ערעור על הכרעת וגזר דינו. זאת, לטענתו, "בהתאם להתפתחויות שחלו לאחר מתן גזר הדין".

איבגי ביקש מבית המשפט המחוזי בחיפה להגיש ראיות חדשות תוך 45 ימים, וכן ביקש ממנו לשמוע מחדש כמה מהעדים, בהם המתלוננת עצמה. הבקשה הוגשה לבית המשפט על ידי עורך הדין שמייצג את השחקן, מיכאל כרמל.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

החשד לאונס קבוצתי באילת: 7 קטינים נוספים עוכבו בחשד למעורבות

ש"ס ויהדות התורה: תומכים בפשרה שמתגבשת בין הליכוד לכחול לבן

‫המחאות מול מעון רה"מ בי-ם: 30 מפגינים נעצרו, 3 שוטרים נפצעו

משה איבגי
משה איבגי | צילום: חדשות 13

כאמור, לפני חודש בית משפט השלום בחיפה גזר שישה חודשי עבודות שירות על איבגי, אשר הורשע בתחילת השנה בביצוע מעשה מגונה. בקשת הפרקליטות למאסר בפועל נדחתה. נוסף על כך, נגזר על איבגי מאסר על תנאי והוא נקנס בעשרת אלפים שקלים. לפני כחודשיים, דרשה הפרקליטות לגזור על איבגי 15 חודשי מאסר - זאת בניגוד להמלצת שירות המבחן שלא לגזור עליו מאסר בפועל.

עו"ד מיכאל כרמל, שייצג את איבגי, אמר לאחר החלטת בית המשפט כי "משה מאוכזב מגזר הדין. הוא מקבל אהבה מהציבור שאוהב אותו. אנחנו שוקלים לערער על גזר הדין - משה נחוש לחזור לחייו".

משה איבגי בפסטיבל הסרטים בוונציה
משה איבגי בפסטיבל הסרטים בוונציה | צילום: רויטרס

יו"ר הוועדה למעמד האישה, ח"כ עודד פורר, תקף את ההחלטה וכתב: "הסלחנות שבה נהגה מערכת המשפט עם איבגי מצביעה על ליקוי מאורות. לצערי פעם אחר פעם אנו עדים לכך שדווקא בנושא הטרדות מיניות, בתי המשפט בוחרים להקל במקום להחמיר".

יו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה גם היא לגזר הדין ואמרה כי "מדובר בעונש קל מדי - אך המבחן אינו רק במישור הפלילי אלא גם במישור הערכי והציבורי. מן הראוי שכל מי שנוהג באופן שכזה כלפי נשים יחוש בושה גדולה ויבין שישנם מחירים להתנהגותו ולא רק במישור הפלילי".