לראשונה מאז שנעלם: שר בממשלה נפגש עם הורי הנער מוישי קליינרמן

שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיע למודיעין עילית וביקר בבית המשפחה, שבנה נעדר מאז חודש מרץ. "אני גם אבא", אמר טרופר, "לא יכול לדמיין מה זה כשהילד שלי לא נמצא יומיים, בטח לא 135 ימים". אימו של מוישי: "נותן הרגשה שאנחנו לא לבד"

זמן צפייה: 00:34

לראשונה לאחר יותר מארבעה חודשים שבהם נעדר הנער בן ה-16, מוישי קליינרמן, שר ממשלה הגיע היום (שני) לביתם של הוריו כדי לשוחח איתם. שר התרבות והספורט חילי טרופר ביקש לחזק אותם ואמר "אעשה כל מה שאני יכול לגייס עוד אנשים לחפש את מוישי". עוד הוסיף טרופר כי הוא בעצמו אב לילדים, ואמר כי "שובר את הלב לדעת שבמשך 19 שבתות אתם עורכים צלחת ומכינים למוישי כיסא, מחכים שייכנס והוא לא נכנס".

"זו פעם ראשונה ששר בממשלת ישראל מגיע לבית שלנו לשמוע אותנו", אמרה אימו של מוישי והסיפה שהיא נרגשת במיוחד. היא ביקשה מטרופר להפעיל את כל גורמי ההשפעה שלו, ובמיוחד במערכת הביטחונית, על מנת למצוא את בנה: "רוצה לדעת שעשיתי כל מה שאפשר כדי להחזיר את מוישי הביתה".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2208081616' autoplay='0' credit='טל מרום ' desc='הוריו של הנער הנעדר מוישי קליינרמן' poster='' kid='1_bbjc3d07' duration='']

מוישי קליינרמן נעדר מזה למעלה מארבעה חודשים. לפני כשבועיים נעצרו שני חשודים במעורבות היעלמותו, אחד מהם שוחרר זמן קצר לאחר מכן והשני, סלמון אברמוב, בן 35 מירושלים, הובא להארכת מעצר. בשבוע שעבר נעצרו שני חשודים נוספים תושבי מירון.

הנעדר מוישי קליינרמן
הנעדר מוישי קליינרמן