בן 18 התחזה לבת 12 - וגרם לילדות לשלוח לו תמונות אינטימיות

על פי כתב האישום, הצעיר יצר קשר עם ילדות דרך משחק מחשב תחת השם "מאי", הציע להן כסף וירטואלי בתמורה למספר הטלפון שלהן - ובהמשך שכנע אותן לשלוח לו תמונות בעירום חלקי או באופן מפתה

האקר מחשבים
האקר מחשבים | צילום: רויטרס

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד רון מכלוף, צעיר בן 18 מאשקלון, בגין עבירות מין רבות כלפי קטינות בגילאי 12-7. על פי ההאשמות, מכלוף יצר קשר עם הקורבנות דרך משחק הרשת "רובלוקס" באופן יום יומי, תוך שהוא מזמין אותן לשחק איתו ושיכנע אותן למסור לו את מספר הטלפון שלהן בתמורה לכסף וירטואלי במשחק.

הנאשם התכתב עם הקטינות, חלקן רק בכיתה א', וניסה לגרום אותן "להצטלם בעירום חלקי או באופן מפתה ולשלוח אליו תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן", לשון כתב האישום. הוא "התחזה בפני הקטינות כילדה בשם 'מאי', בת 12, או לעיתים כקטין".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט על המתיחות בדרום: "לא נסבול טפטופים – הסבלנות שלנו אזלה"

טרגדיה בכסייפה: נקבע מותה של פעוטה כבת שנתיים שנשכחה ברכב

מעלית משא קרסה באתר בנייה בת"א: פועל נהרג ואחר נלכד בגובה רב

בנוסף, בכתב האישום נכתב כי מכלוף "החזיק בטלפון הנייד עשרות תמונות ופרסומי תועבה, ובהם דמותן של קטינות". בפרקילטות ביקשו לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים ויש לציין כי טרם אותרו כל הקורבנות.

כזכור, הסיפור פורסם בחדשות 13 עם מעצרו של החשוד. אמה של אחת הקורבנות זיהתה התכתבות חריגה של בתה עם מכלוף, שהתחזה לבת 12, ופנתה לצייד הפדופילים אבי דוביצקי. דוביצקי הצליח להביא את הנאשם לפגישה ומשם המשטרה עצרה אותו והוא נלקח לחקירה.