ימים לפני הרצח, מיכל סלה כתבה ביומנה: לא חשה בנוח בקרבת בעלי

החוקרים מחזיקים בידיהם את יומנה האישי של האישה שנדקרה למוות במוצא, שבו היא מתארת את הידרדרות היחסים שלה עם בן זוגה אלירן מלול, החשוד במעשה • שש נשים העידו נגדו כי התעלל בהן מינית

זמן צפייה: 01:48

לכל אישה יש שם: חוקרי המשטרה מחזיקים בידיהם את יומנה האישי של מיכל סלה, שלפי החשד נרצחה על ידי בעלה אלירן מלול בביתם שבמוצא בתחילת אוקטובר, ובו כתבה סלה ימים לפני האירוע כי אינה חשה בנוח בקרבת מלול.

היומן גוללה סלה את התקופה שלפני הרצח, ואת ההידרדרות ביחסים עם מלול. סלה תיארה תחושה של אי נוחות בקרבתו, אך לא כתבה אודות מקרי אלימות. יש לציין כי החוקרים לא הצליחו לקבוע באופן חד משמעי את המניע לרצח לכאורה. עוד נודע כי שש נשים העידו במשטרה כי מלול התעלל בהן מינית בעבר.

לעוד כתבות בנושא >> 

אלירן מלול יואשם ברצח אשתו מיכל סלה – ובהתעללות בנשים נוספות

המסרונים של אלירן מלול למיכל סלה מעידים על קנאה אובססיבית

במשטרה חושדים: אלירן מלול היה תחת השפעת סמים כשרצח את אשתו

''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל
''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום (שישי) המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד מלול בגין רצח אשתו מיכל סלה, והפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים. בד בבד, בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בחמישה ימים.

מהצהרת התובע עולה כי מלול התעלל בסלה פיזית ונפשית, גם לפני שדקר אותה למוות לכאורה. ההצהרה שהוגשה נגד מלול כוללת גם סעיפים של התעללות כלפי נשים אחרות שהיו עמו בקשר, עבירות של כליאת שווא, מעשי סדום, מעשים מגונים ושיבוש הליכי משפט.

משפחתה של מיכל סלה מסרה בתגובה להצהרת התובע: "עם סיום החקירה הקשה מנשוא, אנו סמוכים ובטוחים כי יוגש כתב אישום החמור ביותר, שלא יאפשר לעולם לרוצח הנתעב לראות אור יום".

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

כזכור, לפני כשלושה שבועות פורסם בחדשות 13 כי חוקרי המשטרה גילו התכתבויות רבות בין מלול לסלה, ומהן עולה, לפי גורמים משפטיים, "התנהגות אובססיבית וחולנית" של הבעל כלפי אשתו. מההתכתבויות עולה כי מלול לא רצה שסלה תהיה במחיצת גברים אחרים, כולל חברים וקרובי משפחה. המסרונים בין השניים שופכים אור על מה שעשוי להיות המניע לרצח לכאורה.

נוסף לכך, מלול הוחזר הערב למעצר לאחר שמוקדם יותר היום פונה לבית החולין הדסה עין כרם שבירושלים, לאחר שהתלונן על כאבים במקום שבו דקר את עצמו ופצע עצמו קשה.

מיכל סלה, הנרצחת מיישוב מוצא
מיכל סלה, הנרצחת מהיישוב בית זית | צילום: באדיבות המשפחה

כמה ימים קודם לכן, בית משפט השלום בירושלים קבע כי מלול, שסירב לבקשת המשטרה להישלח לאבחון פסיכיאטרי, יישלח למעצר. זאת, לאחר שמוקדם יותר בשירות בתי הסוהר סירבו לכלוא אותו. במקביל, גם בית החולים לא הסכים לאפשר לו להמשיך להתאשפז. כזכור, מלול דקר את עצמו לאחר האירוע, וטען כי הוא ואשתו ניסו להתאבד.

לפני כחודש ביקשה לילי בן עמי, אחותה של מיכל, את עזרת הציבור באיתור מידע על הקשר בין השניים. במכתב שפרסמה כתבה: "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע, כצד שלישי, משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל - פנו למשטרה".