"הוביל החשודים לחדרו - ונורה": אישום בגין הרצח במלון בת"א

נוריאל חג'אני ויעקב רובין מואשמים ברצח מיכאל מילר בן ה-26, שנמצא ירוי בחודש שעבר בחדר במלון בראון ביץ' האוס. הצעיר, שהיה חייב לשניים כסף, נורה למוות בחדר האמבטיה, בזמן שחבריו נכפתו

זמן צפייה: 00:22

הותר לפרסום: כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) נגד נוריאל חג'אני בן ה-24 מגבעת שמואל ונגד ויעקב רובין בן ה-18 מבני ברק, בגין הרצח של מיכאל מילר. השניים מואשמים בתקיפה בצוותא, כליאת שווא, איומים, שיבוש מהלכי משפט וניסיון להשמדת ראיה. על פי כתב האישום, בין המנוח לחג'אני קיים סכסוך בנוגע לחוב כספי.

ב-18 באפריל בשעות הצהריים, קבעו הנאשמים להיפגש עם מילר בחדרו במלון בראון ביץ' האוס בתל אביב. כשהגיעו למקום, המנוח המתין להם בלובי, קיבל את פניהם והוביל אותם לחדרו כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המסעדות, הברים ובריכות השחייה נפתחים היום תחת מגבלות

"מאמינים שהעיר תתמלא": אילת מתכוננת לחזרת הנופשים

"מתנערים מאחריות": שוטר דרס למוות ילד – המשטרה סגרה את התיק

ניידות אמבולנס בזירת אצח במלון ברחוב הירקון בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כשנכנסו לחדר, חג'אני הורה על מילר - באיומי אקדח, להיכנס לחדר האמבטיה - שם ירה בראשו, זאת בעוד שהחשוד השני שמר בחדר על שני גברים נוספים ששהו עם מילר במלון עוד משעות הלילה. את אותם הגברים, על פי כתב האישום, קשרו חג'אני ורובין בחבל שהביאו איתם מבעוד מועד. דקות לאחר הירי הראשון, ועל מנת לוודא את מותו, נורה מילר פעם נוספת ומת מפצעיו. מילר, בן יחיד להוריו, היה בן 26 במותו.

השניים עזבו את המלון עם מכשירי הטלפון של המנוח ושל הגברים שכפתו, והחלו להימלט מהמקום על אופנוע. בדרך הם עצרו סמוך לגשר המכביה בפארק הירקון והשליכו את הטלפונים על מנת להשמיד את הראיות. שלושה ימים לאחר הרצח הם נתפסו, והיום, כאמור, הוגשו נגדם כתב האישום ובקשת המעצר.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-law-crime-part-2005270809' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='' kid='1_idud0ler' duration='43'']

בבקשת המעצר כתבו עורך הדין כבאז וצור כי "השניים ביצעו את המיוחס להם - לאחר תכנון מראש, בתעוזה, בקור רוח ובאלימות חמורה, כאשר בחדר המלון שוהים יחד עם המנוח אורחים נוספים. הם תקפו את שני האורחים, איימו עליהם באמצעות נשק וקשרו אותם באמצעות חבל בו הצטיידו מבעוד מועד. המשיבים פעלו ללא חשש או מורא, חדורי מטרה ונחושים לבצע את זממם - נטילת חיי אדם".