דרס ואז דקר למוות: גבר הורשע ברצח בן 22 באשדוד לפני שנתיים

תומר אלפסי הורשע ברצח נדב בוחניק בפברואר 2020. הרכב השופטים, שלושה במספר, הרשיע אותו פה אחד: "הנאשם הודה שעקב אחרי המנוח יותר מ-12 דקות. הוא פגע במכוון ברכבו באופנוע של המנוח. המנוח הושלך לכביש מהאופנוע. ואז הנאשם הוא שתקף את המנוח. הוא דקר אותו בדקירות שהביאו למותו. לאחר מכן הוא שיקר בבית המשפט"

זמן צפייה: 00:41

בית המשפט המחוזי בבאר שבע  הרשיע היום (ראשון) את תומר אלפסי בגין רצח נדב בוחניק ז"ל בפברואר 2020 בעיר אשדוד. אלפסי הורשע פה אחד על-ידי שלושה שופטים ברצח בכוונה תחילה ובחבלה מחמירה.

השופטים כתבו בהחלטתם: "הוכח כי היה סכסוך פעיל בין השניים. שתיקתו של הנאשם יכולה לשמש כסיוע לראיות נגדו. הנאשם הודה שעקב אחרי המנוח יותר מ-12 דקות. הוא פגע במכוון ברכבו באופנוע של המנוח. המנוח הושלך לכביש מהאופנוע. ואז הנאשם הוא שתקף את המנוח. הוא דקר אותו בדקירות שהביאו למותו. לאחר מכן הוא שיקר בבית המשפט. הוכח מעל כל ספק סביר שהוא דקר אותו כדי להביא למותו".

לפי כתב האישום, בין אלפסי לבוחניק הייתה היכרות מוקדמת שהתדרדרה לסכסוך בין השניים. ב-10 בפברואר 2020, יצא אלפסי מביתו ונסע ברכב מרצדס ברחבי העיר אשדוד. במקביל, בוחניק רכב על אופנוע שטח לכיוון חוף הים.

בכתב האישום מתואר כיצד הבחין אלפסי בבוחניק והחל לעקוב אחריו עד שהצליח להתקרב עם רכבו לאופנוע ובשלב מסוים האיץ ופגע במכוון בבוחניק שהיה רכוב כאמור על האופנוע. בוחניק נזרק לכביש ובעודו שוכב, דרס אלפסי אותו שוב. אז הוא יצא מהרכב כשעל גופו סכין, אחז בבגדיו וניסה למשוך אותו.

בוחניק התנגד ואלפסי הפיל אותו על הכביש. בין השניים התפתח מאבק, שבסופו הצליח בוחניק להשתחרר, אבל אלפסי תפס אותו שוב ודקר אותו שלוש פעמים – פעם אחת בבטן ופעמיים בחזה.