רכבו של מני נפתלי הושחת; המשטרה פתחה בחקירה

בתיעוד שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, ניתן לראות את חלון רכבו של אב הבית לשעבר מנופץ לרסיסים. זאת, ברקע תביעת הדיבה שמנהל נפתלי נגד כמה ממקורבי רה"מ והעדות שנתנה שרה נתניהו נגדו

זמן צפייה: 00:27

חלון רכבו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, נופץ היום (רביעי) בעפולה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. זאת, ברקע תביעת הדיבה שמנהל נגד כמה ממקורביו ראש הממשלה בנימין נתניהו ועדותה של שרה נתניהו שלשום, שבה תקפה את נפתלי. "הוא היה אב בית מאוד חזק ושלט ביד רמה בבית. שולט יחיד וללא עוררין. שולט בבריונות. הוא זה שהזמין את האוכל, זו הסיבה לגידול ההוצאות", אמרה אז.

בתיעוד שהעלה נפתלי לעמוד הפייסבוק שלו ניתן לראות את הנזק שנגרם לחלון הרכב, ואת הכיתוב שהוסיף אב הבית לשעבר: "לא מפחד".

כאמור, במהלך הדיון שהתקיים שלשום, טענה נתניהו כי נפתלי שופך את דמה. לפני כניסתה לדיון, מפגינים קראו לעברה מחוץ לאולם בית המשפט "גנבת". לאחר שנכנסה לאולם מישהי צעקה לה "הנה הרוע".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מני נפתלי יצא להישרדות – והפך מאויבו של נתניהו לחביב הקהל

שרה נתניהו בתביעה של מני נפתלי: "בריון גס רוח. שפל המדרגה"

רכבו של מני נפתלי נשרף; המשטרה: ככל הנראה מדובר בניסיון הצתה

"אני האדם הכי מושמץ בארץ לפי התקשורת הישראלית", אמרה שרה נתניהו בבית המשפט. "גם כשנכנסתי, צעקו לעברי קריאות קשות, עלבונות ובריונות - כמו סכינים. אני עוברת את זה במשך חמש שנים, את השחתת האישיות שלי. מני נפתלי כתב פוסט לאנשים לבוא".

רכבו של מני נפתלי
רכבו של מני נפתלי | צילום: חדשות 13

"מני נפתלי סחף את המדינה להוצאות רבות", הוסיפה נתניהו. "הוא תובע על ימין ועל שמאל. אני תוהה מאיפה יש לו כסף לכל עורכי הדין האלו וליחסי ציבור האלו".

עוד אמרה כי נפתלי היה "בוטה וגס רוח. גם אליי ולפעמים גם לראש הממשלה. הוא היה מתנהג אליי בבוטות, לא ידעתי מה הוא רוצה ממני. חשבתי שאולי הוא מקליט אותי. כל ההתנהלות שלו הייתה בריונית ואלימה, הוא היה צועק על עובדים. הבן שלי סיפר לי שהוא רב עם מאבטח אחר".

שרה נתניהו בבית המשפט
שרה נתניהו בבית המשפט, ארכיון | צילום: חדשות 13

לדבריה, נפתלי הוא האשם בפרשת המעונות: "הוא ניסה לשכנע אותי ארבעה חודשים להכניס אותו לעבודה כאב בית ואני עשיתי טעות ומצטערת שלא הקשבתי לתחושת הבטן שלי. הרי אם הוא לא היה אב בית לא הייתה פרשת המעונות. הוא אחראי לפרשה הזו. הוא לא סיפר לי שהוא פוטר מתפקידו כמאבטח בגלל שרב עם מאבטח אחר".

"אני לא אוהבת שבן אדם שותה מהבאר, מקבל משכורת ומעמד ואז יורק לבאר הזאת. זו ההגדרה שלי למני נפתלי. למה הצורך להכפיש את מי שעבדת אצלו? למה הוא שלח לי שליחים כדי להגיד שהוא רוצה לחזור? אם כל כך היה לו רע למה הוא רצה לחזור"?

מני נפתלי
מני נפתלי | צילום: חדשות 10

כזכור, לפני כשנה נשרף רכבו של נפתלי בעפולה. מהמשטרה נמסר אז כי מדובר ככל הנראה בהצתה מכוונת.