שלושה נעצרו בחשד שצרכו שירותי מין מקטינים שהכירו באפליקציה

על פי החשד, השלושה פנו לנערים בגילי 18-13, שפרסמו את עצמם בישומון ייעודי להיכרויות למטרות מפגשים מיניים בתמורה לתשלום, וקבעו להיפגש איתם - על אף שבחלק מהמקרים היו מודעים לגילם

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

שלושה חושדים בגירים נעצרו בחשד לביצוע עבירה של צריכת שירותי זנות מקטינים תמורת תשלום וטובות הנאה, כך הותר לפרסום היום (רביעי). מהחקירה עלה כי השלושה פנו לקטינים בגילאי 13-18 באפליקציה להיכרויות למטרת שירותי מין בתמורה לתשלום, וקבעו להיפגש עמם - על אף שבחלק מהמקרים היו מודעים לגילם הצעיר.

עוד עלה מהחקירה כי הצדדים קבעו לקיים מפגשים במקומות שונים ובהזדמנויות שונות לאחר הסכמה עם גובה התשלום, וכי המפגשים וההתכתבויות נמשכו גם לאחר שנחשף גיל הקטינים.

מעצר החשודים הוארך מעת לעת כאשר אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים ושניים עדיין במעצר. בימים הקרובים צפויה להסתיים החקירה והחומר יועבר לפרקליטות לצורך המשך הליך פלילי.

לכתבות נוספות בנושא >>

מאמן כדוריד הורשע בביצוע עבירות מין ב-57 קטינות דרך האינטרנט

שנתיים וחצי מאסר לרופא שהורשע בתקיפות מיניות בקטינים ברשת

מטפלת מהשומרון נעצרה בחשד למעשי סדום בקטינים

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

אתמול, הפדופיל בנו ריינהורן, מאמן כדוריד מהרצליה בן 37, הורשע בשורה ארוכה של מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום ב-57 קטינות ושמונה נשים בגירות, במסגרת הסדר טיעון שאינו כולל הסכמה בין הצדדים לעניין העונש.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע, כאמור, את המאמן בריבוי עבירות. בהן, גרימת מעשה אונס בנערה מתחת לגיל 16 בהסכמה שהושגה במרמה, מעשה סדום בהסכמה שהושגה במרמה וכך גם מעשה מגונה. כמו כן, הורשע בעבירות של הטרדה מינית, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, מידע כוזב במחשב, איומים, התחזות כאחר ועבירות נוספות.

מהפרקליטות נמסר כי "השיקולים להגעה להסדר טיעון הינם הרצון לחסוך מעשרות קטינות את מעמד העדות בבית המשפט, שהינו מעמד לא קל פעמים רבות. הודאת הנאשם במרבית האישומים שיוחסו לו בכתב האישום המקורי וחיסכון בזמן שיפוטי, לאור העובדה שכתב האישום כולל כ- 160 עדי תביעה".