סבתה של יעל מלניק בדיון הארכת מעצר: "פחדתי לראות אותו, לא ישנתי בלילה"

בית המשפט האריך את מעצרו של אדוארד קצ'ורה החשוד ברצח יעל מלניק בראבעה ימים. בני משפחתה הגיעו לדיון, הודו לפעילים שהגיעו לתמוך וסיפרו על תחושותיהם: "לא ישנתי כל הלילה"

זמן צפייה: 01:31

בני משפחתה של ליטל יעל מלניק, שעל פי החשד נרצחה על ידי אדוארד קצ'ורה, הגיעו הבוקר (ראשון) לבית המשפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצרו. סבתה של יעל, לודמילה מלניק, סיפרה לחדשות 13: "לא ישנתי כל הלילה, אני פוחדת לראות את האדם שלקח את החיים של הנכדה שלי".

מעצרו של קצ'ורה הוארך, בפעם התשיעית, בארבעה ימים - עד יום חמישי. לדברי השופט, "מדובר בחקירה מורכבת ומסובכת בעלת מאפיינים יחודיים. אני סבור שיש מקום להיעתר לבקשה להשלים ולמצות את החקירה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח באיראן: מצבו הבריאותי של חמינאי לא יציב

התחזית: אובך, זיהום אוויר וגשם מקומי – חשש לשיטפונות בנחלי הדרום

הכדורגלן ליאור אסולין רגע לפני שנכנס לכלא: "מכה אחר מכה"

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2111141012' autoplay='0' credit='' desc='לודמילה מלניק לאחר הדיון' poster='' kid='1_s8cdw4d1' duration='90']

מספר פעילים הגיעו להפגין במקום ולהביע תמיכה במשפחה, "תודה רבה למי שאכפת להם", הודתה מלניק לפעילים. "לא מכירה את החשוד, מכירה רק בשם. ממש פוחדת לראות אותו. הוצאתי פעם צו נגדו, הרגשתי נורא שילדה בת 16 פוגשת אדם בן 50. חוץ מזה, זה היה אח".

לאחר הדיון אמר לודמילה: "אני לא מבינה איך בן אדם יכול לעשות דבר כזה, מה היא עשתה לו? מה היא עשתה לו שהוא יכול לעשות דבר כזה, אין לי מילים. אני מפחדת שהוא לא יקבל מה שהוא צריך לקבל. היה לי חשוב שהשופט יראה את התמונה של הנכדה שלי". רות, אחותה של יעל הוסיפה כי היא "מקווה שמי שעשה את זה ישלם. לא משנה הנסיבות, הוא צריך לשבת בכלא כל החיים".

כזכור, גופתה של יעל נמצאה קבורה למחצה באתר בנייה בקריית מוצקין בשבת האחרונה. מלניק למדה מגיל צעיר בפנימייה וגדלה אצל סבתה. בערב לפני כן, דיווחה לודמילה על היעדרות נכדתה, שהייתה אמורה להגיע אליה מהמוסד שבו היא התגוררה בכרמיה.