"מלאת אהבה": מאיה ווישניאק בת ה-22 נרצחה ע"י בן זוגה ברמת גן

הותר לפרסום כי ווישניאק, תושבת אורנית, היא הצעירה שנחנקה אמש למוות על ידי חבר שלה. הוריה ספדו לה: "היה לה לב זהב - תמיד נרתמה לעזור". ראש המועצה הוסיף: "אנחנו מזועזעים מהרצח הנתעב"

זמן צפייה: 03:51

מאיה ווישניאק בת ה-22 היא הצעירה שנחנקה למוות על ידי בן זוגה ברמת גן – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. ווישניאק תובא למנוחות בשעות הערב, בנוכחות בני משפחתה.

הוריה של מאיה, הילה ואריאל ווישניאק, סיפרו בכאב רב: "מאיה תמיד ראתה את העולם דרך משקפיים ורודים, ילדה שמחה, בוגרת, מוכשרת, שכל מה שנגעה בו הפך לזהב. מאיה היא מסוג האנשים ששום דבר לא קשה להם והיא הצליחה בכל דבר שבחרה לעסוק בו. העולם היה קטן עליה. היא רצתה לטרוף מהכל". לדבריהם, "מאיה היתה ילדה מלאה באהבה. לב זהב ותמיד ראתה את צרכי האחר, ונרתמה לסייע ולעזור".

רחל, סבתא של מאיה, הוסיפה: "מאיה היתה נכדה קשובה והיה לנו קשר מאוד מיוחד – עמוק ואמיתי. למאיה היתה תבונה ויכולת מיוחדת לראות את הדברים שמעבר. נכדה איטלגינטית יצירתית ועם ראש פתוח. השיחה האחרונה שלנו התקיימה אתמול כשרציתי יעוץ בקשר לפייסבוק, והיא ישר נרתמה לסייע לי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אלמנת הרב שהציל מאות ממשיכה את דרכו: "לא נוכל להיכנס לנעליו"

האם הציבור יממן את הפסדי המיליארדים של הטייקון יצחק תשובה?

"תחושת אובדן": אחרי 18 שנה – מושיק רוט סוגר את מסעדת המישלן

מאיה וישנייק, שנרצחה ע''י בן זוגה באורנית
מאיה וישנייק, שנרצחה ע''י בן זוגה באורנית | צילום: באדיבות המשפחה

ניר ברטל, ראש מועצת אורנית, אמר בתגובה לרצח כי "אנו מזועזעים מהרצח הנתעב של מאיה בידי בן זוגה, ומחבקים את המשפחה הכואבת שאיבדה היום את היקר לה מכל. מרגע קבלת הידיעה המזעזעת, נרתמת קהילת אורנית לתמוך ולסייע ככל שניתן למשפחה".

ווישניאק למדה בבית הספר היסודי בתוכנית למצטיינים באוניברסיטת בר אילן. בוגרת מגמת כימיה ואומנות חזותית ומדריכת נוער ביישוב אורנית. מאיה שירתה שירות משמעותי כלוחמת בתחום הלוחמה האלקטרונית בצה"ל. לפני מספר חודשים סיימה טיול במזרח עם חברותיה. מאיה הינה בת שנייה, והותירה אחריה זוג הורים ושלושה אחים. ווישניאק ניגנה על כלי נגינה ונשיפה רבים ואף עסקה בציור. איוריה התפרסמו כבר בילדותה מגזין "עיניים".

מאיה ווישניאק שנרצחה על ידי בן זוגה ברמת גן
מאיה ווישניאק שנרצחה על ידי בן זוגה ברמת גן | צילום: באדיבות המשפחה

מוקדם יותר, בן זוגה של ווישניאק, שנעצר אמש בחשד שחנק אותה למוות בדירה ברמת גן הודה בחקירתו במעשה ואמר: "שמעתי קולות שאמרו לי לעשות את זה".

כאמור, הצעיר נעצר לאחר שזוגתו אותרה ללא רוח חיים בדירה ברמת גן לאחר שנחנקה למוות. צוות מד"א הוזעק לזירה, איתר אותה כשהיא ללא הכרה ונאלץ לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את בן זוגה בחשד שביצע את המעשה ככל הנראה לאחר ויכוח שפרץ בין השניים.

חשד לרצח ברמת גן
חשד לרצח ברמת גן | צילום: דוברות המשטרה